Azi e 13 și e luni

Azi e 13 și e luni, dar n-are nici o relevanță … pentru că zâmbetul, îmi e pe față.

E ziua-n care, după o zi de muncă îmi vine pofta de a scrie, și-o fac cu atâta bucurie.

Cu o idee nouă, de moment, am creat o nouă categorie pe blog: „Creații printre inspirații”. Locul unde voi fabula după bunul meu plac.

O săptămână începe bine, atunci când o fac eu să înceapă bine.

Iar ziua încă nu s-a încheiat.

O continui alături de tine.

Atât.

+ muzică.

Lasă un răspuns dacă dorești!

