Shuffle your mind [101]

Vânt, semnele unei ploi puternice care se anunță a veni, duminică. Căldura de azi a fost prezentă, așa cum a fost prezentă și în alte zile ale săptămânii. Vremea o ia razna. Uneori și eu.

Prezentă iar pe aici. Adun gânduri.

101. Punct cu punct, un nou shuffle se anunță la orizont. O bucățică din mine va fi „ruptă”.

Zâmbesc. Trăiesc.

Până una alta, furtuna și-a activat puterile. Puterile ei magice în care distruge una alta. Ce vrea și ce poate. Chiar și planurile mele pentru o seară frumoasă. Poate totuși se va răzgândi.

  • crazy week, working and stuff;
  • zilele trec și-mi pare că prea repede;
  • adulmec trăiri, bucurii, zâmbete;
  • te adulmec și pe tine fără să mă mai satur;
  • nu-mi găsesc cuvintele:
  • mă pierd printre ele;
  • cu o putere imensă;
  • și-ascult muzică;
  • voi continua în alte articole mai multe.

 

Atât.

+ muzică.

Lasă un răspuns dacă dorești!

