Shuffle your mind [104]

Hello Sunday! Here I come again. Ca o petală de trandafir care zboară în adierea ușoară a vântului, făcându-se nevăzută.

Mâna-mi fuge de pe ecranul telefonului, de pe care încerc să scriu, pe o mână dragă mie. Și-o cuprind cu putere.

Așa arată o duminică frumoasă.

So, let’s begin the shuffle.

* După mai multe ore, atacând calculatorul.

  • zile pline de muncă, se adună tot mai multe;
  • iar eu încerc să mă descurc, să fac ce trebuie de una singură;
  • cât mai bine;
  • deși nu îmi iese așa așa cum mi-aș dori;
  • sau poate conform așteptărilor celor de la job;
  • I will do the best to make it all ok;
  • dar nu vreau să vorbesc de muncă;
  • ce mai contează munca când săptămâna mi-a fost făcută frumoasă printr-un weekend minunat?
  • un weekend în care fericirea mea a fost atât de prezentă, încât nothing else matters;
  • și pentru asta vreau să mulțumesc cuiva foarte drag, din viața mea;
  • care reprezintă foarte mult pentru mine;
  • pentru că merită;
  • pentru că e alături de mine;
  • pentru că mă face să zâmbesc;
  • lista ar putea continua … și oricât de multe aș scrie, nu ar egala tot ceea ce simt;
  • simțiri frumoase.

Atât.

+ muzică.

 

 

3 gânduri despre &8222;Shuffle your mind [104]&8221;

Lasă un răspuns dacă dorești!

