Shuffle your mind [106]

Tic Tac. Timpul zburdă grăbit către un final de zi minunat.

Shuffle. 106. Wow, ce mai trec săptămânile.

Așa cum trec și zilele de muncă. Mă simt pierdută printre ele. Mai e doar o săptămână și va trebui să mă descurc singură. Nu-mi vine să cred că am reușit să învăț atâtea în nici 2 luni. Dar tot mi-e teamă. Nu știu cum să scap de teama aia în care eu mă văd un eșec în „doing all the things alone”.

Va trebui să am încredere în mine. Neapărat.

Le las în urmă, de parcă nici n-ar fi fost și mâine dimineață nu ar trebui să mă trezesc la 5 jumate să mă pregătesc de o nouă zi … plină de muncă.

Le las, pentru că cel mai important e ce se întâmplă după …

Acel timp în care libertatea se simte pe deplin.

Și sunt continuări de zi incredibil de frumoase.

Mai sunt și erori strecurate printre. Pentru că nu poate fi totul întotdeauna la fel de frumos.

Ieri, bucăți din mine erau frânte. Erau nimicite de stări pline de incertitudini, temeri, frici. Simțeam că mă sufoc și că nu voi reuși să aleg continuarea mea potrivită. Explodasem în interiorul meu destul de puternic și oricât încercam să-mi opresc boom-urile, îmi era inutil.

Azi, am atins fericirea cu degetul. Am simțit-o cum mă cuprinde și nu m-a lăsat nici acum. Continuă să fie cu mine, într-o zi mai mult decât minunată. Pur și simplu, a fost de o frumusețe din aia în care totul e bine și zâmbetele devin lipite de buzele mele … iremediabil. Natura e atât de primitoare. Și e atât de fain să îți plimbi câinele (ceea ce eu nu credeam că voi ajunge să fac vreodată), alături de persoana potrivită.

Zbang, nu trebuie să mă trezesc la realitate pentru că știu că asta îmi e realitatea.

Ăsta îmi e prezentul, acel prezent pe care mi l-am dorit atât de mult și îl am.

Pe care nu aș dori să îl schimb. Eventual doar să îl îmbunătățesc.

Aleg să fiu altfel. Să îmi alung supărările. Să adun doar fericirea în sufletul meu.

Că altfel … ce-aș mai fi ?

Viața e doar una … și vreau să fie una frumoasă, alături de tine.

Shuffle. Stop. Că deja mă prinde Luni din urmă. Printre vise.

Atât.

+ muzică.

Lasă un răspuns dacă dorești!

