Shuffle your mind [109]

Hello Sunday! Here I come again … and again …

A fost o săptămână nebună, extrem de nebună … și-n nebunia asta, tot mai am n lucruri neterminate.

Poate o iau razna, dacă nu am luat-o deja.

Pas cu pas, înaintez … încercând să scap din impasul în care sunt.

I will do it or not?

Asta voi afla și eu, sper că, cât de curând!

E timpul pentru un nou shuffle, o nouă amestecare a gândurilor și-o prezență.

Amețesc de la atâtea gânduri, zău de nu!

Dar hai să, arunc pe aici … cu câte una, alta.

  • job, job … please leave me alone;
  • îmi las telefonul de la job câteva ore fără să îl scot din geantă și ca să vezi, fix atunci îs căutată;
  • și evident, too late to do something;
  • încep să îl urăsc;
  • e weekend, să mă lase în pace;
  • chiar așa, e enervant să trebuiască să tot îi port grija, să îl car după mine, să îl aud …;
  • să mai ce? că dacă vreau să am câteva ore de liniște cu telefoanele pe silent, nu am să pot;
  • înghit cuvintele și nu vorbesc urât;
  • că totuși zilele de ieri și azi au fost frumoase;
  • mai ales că le-am petrecut în compania cea mai bună;
  • și asta compensează zilele pline de muncă, eronate;
  • alea în care am lucrat până în ultima jumătate de minut, înainte să plec din birou spre casă;
  • e atât de fain, să te trezești privind ochii potriviți;
  • aș derula imaginea la nesfârșit, să se tot repete;
  • să nu aibă vreo pauză … în zile sau poate chiar săptămâni;
  • suntem tot mai dependenți de tehnologie, telefoane, calculatoare etc;
  • așa m-aș refugia pe un munte vreo săptămână, unde să nu am nici un semnal;
  • să fie liniștea adulmecată până în cele mai ascunse părți ale corpului meu;
  • dar e posibil? e posibil să faci asta când totul se rezumă la „de ce nu îți ți telefonul lângă tine?”;
  • incredibil … în loc să evoluăm, devenim niște „roboți” manipulați …;
  • oh, ce mă mai enervează când o situație devine așa, ca și când eu aș fi cea „fraieră”;
  • cea care are probleme și nu vede bine, deși situația e alta;
  • nu sunt nebună;
  • și dacă e să văd ceva e pentru că așa e, nu pentru că aș crea formațiuni de cuvinte fictive, chiar dacă … cineva face să pară că nu a fost vreodată existente …;
  • nu pot înțelege cum unii pot fi așa … atât de incredibili;
  • s-ar duce până în pânzele albe ca să te facă să te simți vinovat pentru ceva ce ai aflat și voiai să aflii poate un „de ce” sau, poate „altceva”;
  • dar nu vei afla, pentru că … totul se întoarce împotriva ta;
  • într-un mod cât mai intenționat;
  • ce poți să faci? să te prefaci că, crezi că e o eroare;
  • că atâta timp cât cineva nu recunoaște un lucru … nu o să o facă vreodată;
  • și dacă se ascunde, motivele nu le vei afla vreodată;
  • oricât ai încerca;
  • și de oricâte „n” lucruri s-ar ascunde de tine;
  • pentru că … tot tu pici de „fraier”;
  • așa se întâmplă mai mereu;
  • aleg și eu să „cred”;
  • there is no other solution for the moment;
  • și-nchei aici, că mă așteaptă cățelușa mea Alma să o scot la o plimbare;
  • și sunt în întârziere;
  • of, graba asta … care ne fură … și ne împiedică pe un drum limpede;
  • zâmbesc.

Atât.

+ muzică.

Lasă un răspuns dacă dorești!

