Dimineața-n imagini

O dimineață bună începe cu un mic dejun gustos și apetisant. Chiar și sănătos.

Așa că, here it is:

 

WP_20160821_11_51_28_Pro

Combinația e una simplă. Tort cu iaurt, fructe și fulgi de ovăz (click pe link pentru rețetă) + o piersică tăiată felii.

E un tort sănătos, răcoritor și în același timp. Mi s-a spus că mi-a ieșit foarte bun (mă bucur tare mult că-ți place). Și asta mi-a adus și mai multe zâmbete pe față.

E un tort pe care l-am mai făcut. Și chiar e simplu de făcut!

În loc de gelatină, am adăugat pudră de agar agar care e un înlocuitor natural al gelatinei artificale.

WP_20160821_11_51_54_Pro

Pe lângă asta, am adăugat – o cafea 4 în 1 (din aceea cu Guarana) în cana primită luna aceasta cadou de ziua mea.

 

WP_20160821_11_52_29_Pro

WP_20160821_11_52_35_Pro

 

 

 

 

 

 

 

 

Și apoi, în timp ce îmi beam cafeaua am aterizat pe blog și am dat drumul la muzică.

 

Gândindu-mă la frumusețea de aseară, am început să visez … dar pentru asta urmează un shuffle.

 

 

 

2 gânduri despre “Dimineața-n imagini

Lasă un răspuns dacă dorești!

