Shuffle your mind [110]

110. duminică. prezent.

But I’m not crazy … I’m just a little … no, not unwell, așa cum ar spune melodia care îmi vine acum în mine (a celor de la Matchbox Twenty). I’m just a little in love. Sau poate a little bit more.

Crazy !

Aterizez pe un tărâm în care visele-mi devin realitate. Și m-arunc într-un optimism pe care îl gust cu poftă.

Amețite îmi sunt simțirile și tresar … de bucurie.

Shuffle … o săptămână se termină iar și aleg părțile ei frumoase.

  • ce rost are să mă lupt cu munca?
  • rutina-și spune cuvântul, amestecată cu multitudinea task-urilor;
  • oricum trebuiesc făcute;
  • oricum nu scap;
  • pentru ce să îmi mai bat capul?
  • not thinking about that;
  • ceea ce fac eu în timpul liber e mult mai interesant, decât ceea ce se petrece în orele alea în care stau țintuită în fața unui calculator;
  • ceea ce fac pentru a-mi aduna fericire în suflet;
  • ceea ce fac pentru a avea parte de momente, ore … frumoase;
  • așa că fac ce se poate pentru ca serile să-mi fie minunate;
  • cum a fost cea de vineri sau de ieri de exemplu;
  • și multe altele;
  • serile în care îmi simt brațele cuprinse de alte brațe aducătoare de stări de bine;
  • aducătoare de mulțumiri, zâmbete;
  • ah, tu fericire … ce-i mai faci suflețelului meu;
  • îl faci să „vibreze” și să emane tot ce are el mai bun;
  • visez? nu … pentru că știu că e un prezent real;
  • așa cum e și febra mea musculară de la picioare;
  • așa-mi trebuie dacă merg la sală;
  • dar nu mă plâng … că știu că-mi va trece;
  • uff, acuși e gata și duminică… și vine …. o nouă săptămână;
  • dar eu în schimb ce fac?
  • mă gândesc la weekendul care va urma … pentru că știu că va fi extraordinar;
  • wuhu.

Atât.

+ muzică.

2 gânduri despre &8222;Shuffle your mind [110]&8221;

Lasă un răspuns dacă dorești!

