Shuffle your mind [113] ediția de luni

„Seară. Târziu. Oboseală.” – așa a vrut să înceapă articolul timid, ieri.

Nu m-am învățat minte să scriu totul din timp. Astfel că orele s-au făcut scrum.

De mult timp nu am mai ratat duminica. Am ajuns să scriu o ediție de luni. Eronată. Pentru că mă simt acaparată de evenimentele de azi. Evident, de la job. Nu, nu e ok.

Mă camuflez printre cuvinte, absențe … și poate multe altele. Da da. Absențe. Nu am găsit un leac bun pentru tratare.

Adulmec zilele ce-au trecut și aleg același parc, același tu … și aceeași „bătaie” la Domino (jocul) pe care ți-o ofer. Nu m-am putut abține! Deși știu că mai și pierd. Dar n-o recunosc, cel puțin nu aici.

Hai să fugim departe … să alergăm spre un loc în care visele devin realitate.

Hai să fim noi, aceeași minunați noi.

Și-am fost, am fost la un concert tare fain (deși așteptarea a fost destul de lungă în ore și m-au enervat câțiva minori prea agresivi prin comportamentul lor). Pentru asta am evada nițel din orașul meu.

Aș mai evada, că e tare fain. Mai ales cu un așa șofer. Evident că nu eu.

Trebuie să fac o ordine de asta în care, gândurile mele să nu o mai ia razna. E doar un job. Încă un job. Și așa va fi până când voi reuși să scap din mrejele alegerilor eronate.

Dar nu vreau să intru în vreo polemică … că nu-mi dau pace.

Mă arunc în brațele tale și apoi știu că-mi va fi bine.

Gânduri dragi, lăsați-mă în pace.

Ediția de luni nu e o reușită. Dar măcar e o încercare potrivită … de-a ieși la liman. Cu-n blog în cădere.

Atât.

+ muzică. o variantă tare faină a celor de la Dirty Shirt, dacă tot am fost la ei la concert, a celebrei melodii „Săracă inima mea”.

Lasă un răspuns dacă dorești!

