Shuffle your mind [114]

Hello Sunday! Știu că acuși mă părăsești … pentru o nouă zi de muncă. Dar n-o vreau. Lasă-mă să mă mai bucur măcar nițel de urmele tale. Lasă-mă să mai gust din tine, mai mult.

Lasă-mă să rămân în „duminică”.

Știu că e imposibil, dar speranța-mi moare ultima. Fix așa.

Săptămâna asta mi-a fost și bună dar și rea.

Dar fac ca de obicei, arunc partea rea (deși îmi rămâne prezentă-n gânduri – I can’t escape, măcar încerc) și o aleg pe cea bună.

Probabil că nu-l știi pe Mister Duncan, de oferă lecții gratis de 10 ani pe youtube. Eu îl știu de ani buni, deși în ultima vreme i-am cam ratat videourile. Dar uite că, vinerea asta am prins o bucățică dintr-un live. Și i-am comentat. Și mi-a citit comentariul dar … și nicknameul meu de pe youtube, care e mai aparte „farasensfararost” (fără sens fără rost). În română are înțeles dar în engleză nu. Așa că, link to the video, să vedeți ce bine se mai descurcă. Nu de alta, dar m-a și amuzat nițel. 🙂

Shuffle, shuffle … a 114-a oară. Amețesc.

  • după o zi plină de eșecuri, brațele tale mă liniștesc atât de bine;
  • simt cum fericirea mă acaparează și n-aș vrea să cred că trăiesc în vreun vis;
  • știu că asta îmi e realitatea;
  • știu că lucrurile bune există și mai ales în viața mea;
  • weekendul mi-a fost presărat cu îmbrățișări faine și momente minunate;
  • cu asta aleg să rămân;
  • nu cu zilele nașpa de la job;
  • n-are rost;
  • cele mai frumoase sunt zilele cu tine.

Katie Melua, una din preferatele mele într-ale muzicii a lansat o nouă melodie … care m-a făcut să dau replay-uri peste replay-uri. Încă visez la un concert de-al ei și între timp, să am măcar un CD de-al ei la mine în „mini colecție”. Vise frumoase dar realizabile.

Mai dau un replay … nu mă mai satur. Aș putea oare vreodată să mă satur de muzica ei? Nici într-un caz.

I don’t need the world to be content
All I’ll ever need is you
Time alone with you is time well spent
For me that simple dream will more than do

Lasă un răspuns dacă dorești!

