Dau x la tot ce ar fi fost să fie …

Dau x la tot ce ar fi fost să fie,

Nici nu mai scriu versuri pe hârtie …

Stiloul îmi e în paragină …

Iar eu sunt o întârziată fără leac.

 

De-aș putea întoarce paginile vieții mele, mi-aș repara erorile printr-o dozare mai bună a … blablablaStop dreaming girl, this is IMPOSSIBLE! Știi ce e aia? Imposibil și pe românește. Așa că, wake up! Că altfel o să ajungi să adormi printre vise irealizabile …

*Nu-ți cer să mă înțelegi, că poate nu ai să o faci …*

Atât.

+ muzică.

Lasă un răspuns dacă dorești!

