Dreams [26]

Dreams. O serie de articole în care muzica domină. Printre vise. O idee de moment cu efecte în viitor.

Lumea se intreabă cum același pământ
Ține doi nebuni ca noi in același timp
Lumea se intreabă cum, dar lumea nu știe
Noi ne ținem de pământ când ne ținem de mână.
Lumea am lăsat-o în urmă, n-ar fi fost ca și când
Tot ce vreau acum cu buzele să mă alint
La piept să te strâng, în vers să te cânt
Tu ești refrenul vieții mele, simt.

Am să te aștept, acolo unde șanse nu-s
Unde unde chiar și zeii au căzut
Acolo unde nu există loc pentru început.
Am să te aștept, acolo unde valurile au spălat toate visele
Și din când în când doar adierea de vânt
Îmi mai aduce doar sare și nisip.

 

Din click în click, întâmplător, am dat de formația The Motans pe youtube. Și nu regret.

Lasă un răspuns dacă dorești!

