Nu contează vârsta

Ieri am fost la un control la dentist. Întrebată fiind care îmi e vârsta, ca să vezi … m-am fâstâcit, rămânând nițel pe gânduri. Nu pentru că nu voiam să o destăinui.

Ci pentru că n-am mai știut cu certitudine ce vârstă am pentru câteva momente.

Mi-am revenit destul de repejor și am răspuns, așa mai nesigură mine.

Dar mă gândeam după ce am ieșit de acolo: dă-o încolo de vârstă că nu contează. E doar un amalgam de necunoscute amestecate cu timp trecut … și deja o dăm în filozofisme.

Că nu cifrele alea ne fac cineva, ci felul în care trăim, cum am trăit până am ajuns la ele și cum vom trăi în continuare.

Atât.

+ muzică. Tot aceeiași The Motans, ca în ultimul articol. Că îs tare faini, deși nu au prea multe melodii. Si-mi place și pisicuța cu care se identifică formația.

3 gânduri despre “Nu contează vârsta

  1. Buna Cristina !
    Asa este, nu conteaza VARSTA ! 🙂
    Conteaza ca INIMA sa fie sanatoasa si iubitoare de VIATA !!! 🙂 🙂 🙂

    Un sfarsit de saptamana pe placul ❤ tale ! 🙂
    Aliosa ❤

    1. Bună Alioșa!

      Cel mai bine, inima asta noastră dragă. 🙂

      Ce melodie veche iar eu nu o știam! Am făcut o căutare rapidă pe Wikipedia. E tare faină. Mulțumesc frumos pentru recomandare.

      Sper să fie așa cum mi-am propus să fie! Al tău asemenea. Plin de bucurii.

Lasă un răspuns dacă dorești!

