Shuffle your mind [116]

Hello friends!

Am aterizat pe blog ca să scriu articolul de duminică și cum starea pe care o aveam nu m-a ajutat deloc să-mi găsesc cuvintele, m-am refugiat în bucătărie. Am zis că poate îmi revin în modul ăsta. Poate poate …

Rețetă găsită pe net, customizată nițel. Dar cum e super ușor de gătit, am zis să vi-o spun și vouă. Deși, acest blog nu are nici o legătură cu gătitul. Am mai pus eu ceva biscuiți, jeleuri, tort, brioșe pe aici… varianta healthy. Eh, o raritate.

De data asta am făcut o variantă de brioșe gen mâncare nu desert.

wp_20161002_21_06_31_pro1

wp_20161002_21_06_26_pro1

 

 

 

 

 

Asta este starea brută. Iar rezultatul final, acesta:

wp_20161002_21_40_00_pro1

wp_20161002_21_40_08_pro1

 

 

 

 

 

wp_20161002_21_40_33_pro1

Rețeta e simplă de tot și sună cam așa:

Level 1: se unge tava sau formele de brioșe cu unt (tava mea e gen pentru biscuiți, de asta am pus ingredientele în forme de silicon)

Level 2: se taie: o ceapă mărunt (plânsul forțat face bine când ai o stare nașpa), șuncă cubulețe (eu am pus cârnăciori din aceia subțiri, cred că îs și afumați, tăiați mărunți), roșie cubulețe, se rade cașcaval/brânză  (eu am pus cașcaval), se bat vreo 5-6 ouă cu sare și piper.

Level 3: se pune în fiecare formă de brioșă așa: ceapă, apoi șuncă, roșie, cașcaval și deasupra ou.

Level 4: se pune la cuptor vreo 15-20 de minute.

Level 5: You won’t be hungry anymore!


Săptămâna asta a fost nebună … Când oare voi avea o săptămână normală, lipsită de nebunie?

Ah, munca asta … mă deteriorează psihic vorbind. Dar nu cred că e fără leac. Trebuie să existe vreun remediu.

Chiar este … și acel remediu ești tu. Un remediu natural, numai bun de îmbrățișat și care oferă afecțiune la un nivel sufletesc destul de înalt.

Zilele-mi trec absurde, neînțelese, adunând multe … tot mai multe. Și simt că explodez în fiecare zi. Dar nu o fac. Pentru că știu că nu merită să o fac. Și asta datorită faptului că primesc încurajări care mă determină să fiu altfel. Să fiu mai puternică!

Îți mulțumesc pentru tot ce faci pentru mine!

Atât.

+ muzică. Tarja Turunen (fosta solistă de la Nightwish). Pentru că da, anul viitor voi merge la un concert de-al ei, destul de aproape de mine! Oh yeah!

Mi-am lăsat supărările deoparte …

 

 

6 gânduri despre “Shuffle your mind [116]

  1. Multumesc pentru reteta e grozava. Cat priveste munca , ce sa faci e buna si nebuna uneori dar tineretea te ajuta sa gasesti momente de relaxare. uneori si 5 minute cat asculti o piesa muzicala care-ti face placere, te ajuta. Scuze ca am indraznit sa las un comentariu dar nu m-am putut abtine. Imi place blogul tau si acesta este un motiv ❤

    1. Cu drag. 🙂 E o bucurie pentru mine să-ți citesc gândurile astea frumoase pe care mi le-ai scris. Am zâmbit în miez de seară.
      Ești oricând bine venită pe la mine pe blog, am brațele mereu deschise! Chiar dacă mai absentez printre cuvinte…
      Să știi că da, muzica, printre altele, are puterea ei magică. Special power. ❤

Lasă un răspuns dacă dorești!

