Shuffle your mind [117]

Wuhu! Duminică iar. Bad weekend, bad. Și asta pentru că trece mult prea repede. Nici nu am apucat să mă bucur așa bine de el că zbang, aproape că nu mai e.

Ieri am avut parte de o seară super interesantă și faină. Am reușit să organizez seara de vin așa cum se cuvine, alături de persoane dragi mie. Și ca să fac seara mai picantă, pe lângă acel vin roșu demidulce (care a fost excelent de altfel) am adăugat niște bombonele „Bean boozled”.

Am tot văzut n videouri pe youtube cu ele și am zis că trebuie să testez și eu să văd dacă îs chiar așa nașpa. Și îs. O imagine cu aromele pe care le-am avut: click aici. O bomboană care poate avea un gust bun și unul malefic, adică nașpa. Ah, nu știu cum se face că eu am nimerit cele mai multe gusturi nașpa… and trust me, the taste of a „skunk spray”, e mai oribil și decât mâncarea de câine sau decât a mucilor. :)) Dar ceea ce e bine, e că nu doar eu am avut parte de acel „skunk spary”. Știu, am fost rea la faza asta … dar dacă tot am fost cea mai ghinionistă.

M-aș risca eventual și la click aici, dar totuși … I will think about! Par a fi gusturi și mai nașpaaaaaa.

Totuși, chiar și așa, a fost o seară distractivă. Cu un final, minunat.

Și-am aterizat azi …

Gândindu-mă că încă nu am reușit să îmi copiez toate articolele de pe vechiul blog de pe ucoz. Așa că m-am abiționat și am copiat toată luna mai 2012Ce mai amintiri! Inclusiv muzicale. Că am reascultat melodii pe care nu le-am ascultat de mult timp. Cu ocazia asta vreau să îi mulțumesc unuia dintre cititorii mei fideli, că mi-a observat multe articole postate din 2012. Thank you so much Ronnie! I know it’s hard to understand everything I write (because Google Translate it’s not so good) and I appreciate your effort. 🙂

Și am făcut-o și pe asta! Deși la unele lucruri încă sunt restantă …

Plus de asta, a fost tare fain afară. Și cu o companie super faină, unul din câinii mei a avut parte de o plimbare pe măsură.

Frumusețile din viețile noastre nu au nevoie de cuvinte prea multe, au nevoie de fapte, întâmplări. Totul e simplu. Noi suntem simpli.

Hai să ne aruncăm printre îmbrățișări, tăceri ascunse și să trăim momentul. E momentul nostru, special.

Atât.

+ muzică.

I don’t want to change you, I just want you to be mine. And this is the most beautiful happiness I can have.

2 gânduri despre “Shuffle your mind [117]

Lasă un răspuns dacă dorești!

