Shuffle your mind [118]

Shuffle. 118. Un număr oarecare dar de efect pe care am să îl îndulcesc nițel.

6 zile din 7 m-am trezit la 5 jumate. A 6-a zi a fost cerut mai ca degeaba. Că ce am făcut în alea vreo 2 jumate la job puteam face foarte bine și luni. Daaaaaaar, așa sunt unii care vor ceva fix atunci și nu altcândva. Sper să nu se învețe așa eronat. Că după 5 zile de stres, sâmbăta dimineața o dorm atât de bine, dacă o am.

Dacă tot mi s-a zis iar brioșele sunt preferatele mele (nu doar să le mănânc ci și să le fac), am ascultat de recomandări și am customizat puțin rețeta originală luată de la Claudia. Pe care am mai postat-o în al 55-lea shuffle. Și le-am făcut bicolore. Am împărțit aluatul în două și într-una din părți am adăugat cacao.

wp_20161015_19_09_06_prowp_20161015_18_13_48_pro wp_20161015_19_40_11_pro wp_20161015_19_40_21_pro

+ nucă + ciocolată mărunțită.

Au ieșit conform imaginilor + un gust super bun. Și asta nu o zic doar eu ci și o persoană dragă mie.

Sunt foarte ușor de făcut și garantat poți cuceri cu așa ceva. La mine a fost valabilă opțiunea de „recucerire, again and again”.

O să le mai fac cât de curând pentru că îmi plac la nebunie.

Din săptămâna asta aleg iar doar ce e bun. Îmi alung oboseala (care a fost în fiecare zi prezentă) și mă arunc în liniștea și căldura unor brațe frumoase și încântătoare.

Și așa, weekend-ul meu se transformă într-un weekend cu gust de fericire! Pe care o simt cum mă atacă puternic. Și ce-mi mai place! Ador gustul fericirii, e atât de dulce. Cu parfum de vanilie.

Zâmbete, simpatice trăiri.

Atât.

+ muzică.

P.S. Ești o brioșă dulce.

3 gânduri despre “Shuffle your mind [118]

    1. Bună seara Alioșa!
      Ce drăguț, mă bucur tare tare! Eu tocmai am mai mâncat o brioșă. Că am mai făcut și aseară o porție. Așa succes au avut. Bine, nici nu am făcut porție mare. Chiar sunt curioasă cum îți vor ieși. Cu siguranță nepoțeii tăi vor fi tare încântați. 🙂
      Ți-aș da și ție și lor, dacă n-ar fi distanța asta mare! 🙂
      M-ai făcut să zâmbesc. Mulțumesc.
      Cristina 🙂

Lasă un răspuns dacă dorești!

