Shuffle your mind [121]

Mă prinde iar duminica din mers. Alerg printre zile că abia îmi găsesc momentele de relax and no stress.

121. Și e întuneric afară. Și mâine e luni.

Și în sfârșit am scăpat de rudele enervante.

Săptămâna asta a fost în categoria de tragicomedie.  Măcar finalul îl are fain. Plin de zâmbete și stări de bine.

C-așa am ales să îl fac să fie!

Oh, tu muncă … lasă-mă în pace!

Shuffle, shuffle …

Zbang.

  • bla bla bla;
  • încă un bla bla bla;
  • totuși … bla bla bla;
  • incredibil dar bla bla bla;
  • exact! Bla bla bla;
  • cu acest „bla bla bla” am rezumat părțile rele ale săptămânii, supărările și nervii;
  • într-un mod mai aparte;
  • n-am zis lucrurilor pe nume;
  • nu de alta, dar nu vreau să îmi pictez în culori triste articolul acesta;
  • tot ce aleg e să strig de fericire;
  • într-o continuă luptă de a obține ceea ce îmi doresc atât de mult;
  • zâmbesc, sunt fluturi peste tot;
  • cei mai frumoși;
  • am absențe, dar încerc să recuperez;
  • pas cu pas … voi reuși!
  • sunt sigură;
  • pentru că am cea mai frumoasă susținere;
  • și acum să las loc liber muzicii.

La Oreja De Van Gogh, o formație dragă mie.

Atât.

+ muzică.

5 gânduri despre &8222;Shuffle your mind [121]&8221;

  1. Buna Cristina !
    Daca tot „alergi printre zile” 🙂
    ce-ar fi s-alergi si pe blogul meu,
    macar sa citesti STIRILE,
    si-apoi, sa pleci in drumul tau ? 🙂
    O zi frumoasa ! 🙂
    Aliosa 🙂

    • Bună, Alioșa!
      Am să alerg azi și pe blogul tău. Nu prea am fost în stare zilele astea să zic ceva…
      Am cam absentat…
      Dar mă revanșez! Cu siguranță.

      O zi frumoasă și ție! 🙂

Lasă un răspuns dacă dorești!

