Shuffle your mind [124]

M-am trezit că e duminică. Weekend, absurd, neliniști. Atacuri puternice care mă țintuiesc. Îmi vine să strig „lăsați-mă în pace”. Afară plouă, zbuciumul clipelor care trec se frânge în fața mea.

Dar, STOP!

E timpul să luăm atitudine! E timpul să facem curat în gândurile și-n sufletul nostru.

Să alegem ce să păstrăm și ce nu.

Avem o viață tumultoasă în care munca își pune amprenta asupra noastră și a timpului nostru. Un timp, care e de altfel prețios. Ceea ce nu prea mulți înțeleg.

Criticile, nemulțumirile … ei bine, cine poate fi perfect?

Astăzi vreau să mă eliberez, azi vreau să pot fi indiferentă … că-n timpul meu liber eu primez și nu munca.

Azi vreau să fiu eu! Fericită, plină de zâmbete și frumuseți.

Azi vreau să fiu zen. Și să continui să fiu așa.

Mă las afectată de „n” chestii pe care ar trebui să le ignor. La ce bun?!? Mă ajută să mă simt mai bine? Clar nu.

124. E ultima duminică din noiembrie pe care am s-o pictez în cuvinte aici pe blog. Și o marchez ca fiind încă un pas spre schimbare. Schimbare de atitudine și modul în care privesc unele lucruri.

Shuffle. Săptămâna asta n-a fost prea bună. Dar o compensez cu un weekend minunat. Care a început de vineri seara. Iar punctul culminat l-a avut sâmbătă seara, adică ieri.

Profiterol (mi-am încercat din nou talentele și de data asta mi-a ieșit mai bine – n-am poze dar data viitoare am să fac), domino și-o stare de mega bine.

Lucruri simple făcute într-o companie extraordinară.

Cea mai bună cale spre fericire e să alegi persoana potrivită pe care să o bați la domino. Dar, și pe aceea care să-ți completeze viața.

Atât. Că m-așteaptă curând o degustare de vin.

+ muzică. un cover care îmi place mult.

Alege să crezi în tine! E cea mai bună alegere pe care o poți face, nu doar într-o zi ploioasă, ci mereu.

 

2 gânduri despre “Shuffle your mind [124]

Lasă un răspuns dacă dorești!

