„You’re perfectly perfect”

E 10:44 și-am poftă de scris. De scris ceva fain, inspirațional și-un fel de „think about”. C-am ascultat ultima melodie a celor de la Simple Plan și mi-a plăcut foarte mult.

You are perfectly perfect to someone. Și dacă nu ești acum, va fi cineva care să te vadă așa, someday. Trebuie să crezi în tine.

Suntem diferiți. Avem convingeri diferite. Arătăm diferit. Gândim diferit. Dar asta ne face să fim unici, în felul nostru, fix așa cum suntem.

Frumusețea nu e un etalon bazat pe măsurători definite de o majoritate, care mai e și eronată. Frumusețea e mai mult decât un nas perfect sau forme perfecte.

Fiecare vede frumusețea în felul lui, aparte. Ceea ce ni se pare, poate urât la noi, altcineva vede acel ceva ca frumos și special!

The song …

Perfectly Perfect is about being in love with someone and seeing beauty in every part of them, even the parts they don’t like about themselves. People tend to focus too much on their flaws. When we see a picture of ourselves we tend to comment on the things we hate, when in reality nobody really notices, especially when you love the person. All the little „flaws” become things that make you special and different. (sursa)

 

Și eu vedeam n chestii deranjante la mine. Le vedeam și nu mă simțeam frumoasă. Dar, a apărut acel cineva în viața mea care să mă facă să mă simt frumoasă așa cum sunt. Să pot să mă privesc în oglindă fără să îmi ațintesc ochii pe acele „minusuri” pe care simțeam atât de mult că le am. Să-mi văd fericirea pe care o eman.

Pot s-o spun cu inima: „You’re perfectly perfect to me”. Pur și simplu, așa cum ești.

Let’s think about și să vedem frumusețea mai departe de coșuri sau kilograme în plus.

Atât.

+ zile frumoase. acum. oricând.

 

 

Lasă un răspuns dacă dorești!

