Shuffle your mind [125]

125. Shuffle.

S-a mai dus o săptămână. Zbang. Dar nu e nimic, că începe alta.

Dar până atunci, să mă mai bucur de ce a fost frumos. Sfârșitul ei. Am făcut o oarecare obișnuință să las pe final tot ce e mai bun.

Pentru că la final, tot ce contează e frumusețea zilelor ce au trecut și nu elementele negative din care au fost compuse unele dintre ele (în caz că a fost cazul).

Aleg imagini care mi-au umplut sufletul de bucurii. Aleg să văd ceea ce e mai important.

Zilele mi-au fost pline și semi pline. C-am rezistat mai bine de 13 ore la job, marți. Că doar pentru zilele libere trebuie să muncești. Cum să fie ele meritate pe deplin?

De parcă fix de „sărbători” e nevoie să muncești mai mult, pretențiile îs mai mari… totul crește. Dar timpul liber, improbabil.

Trăim într-o lume nebună, nebună de tot. Pe care eu, de multe ori n-o mai înțeleg.

Sometimes you just need a little bit of help from someone…

Aș vrea să fie iar sâmbătă, să mă bucur cu aceeași intensitate de tot ce a fost … să îmi încep duminica cu zâmbetul pe buze. Cele mai frumoase lucruri sunt cele care implică sufletul și sunt atât de simple.

Pentru unii par complicate și de neînțeles.

Sunt momente în care nu ai nevoie de nimic altceva decât o simplă îmbrățișare și încurajare pentru a te simți mai bine, mai încrezătoare în ceea ce urmează să faci sau să rezolvi lucrurile.

Câteodată e prea mult și atât. Depinde de fiecare cum vede lucrurile.

Să oferi critici e atât de ușor. Dar să le primești, în extrema opusă.

Sometimes you just need a change of scenery…

But sometimes, you just need someone’s arms to fall asleep in… and everything will look beautiful.

Lasă un răspuns dacă dorești!

