Cutiuța s-a făcut mov și-ascultă „aproape”

Asfalt așteaptă, așteaptă
Amiezi să fiarbă, să fiarbă
Tu ești departe, departe
Pe Lună sau poate pe Marte.

Pentru că e prea tare și pentru că vineri am să merg la un concert de-al lor. Al doilea. Primul a fost acum 2-3 ani și a fost tare fain.

Distanțe goale ard în soare alb
Când mii de umbre ne despart
Aproape ești, aproape sunt
Mai mult decât o lume-n gând.

Un lucru interesant e că prin 23 februarie 2013 am postat un live cu melodia asta pe blogul de pe ucoz (văd că încă n-am copiat articolul acela aici). Și în care ziceam că „Nu ascult eu prea mult Luna Amară dar melodia asta chiar îmi place.” Un lucru și mai interesant e că în octombrie au scos albumul de pe care e această melodie și fix azi au postat videoclipul.

Uite că am ajuns să ascult. Chiar mai mult decât aș fi crezut vreodată. Și am 3/6 albume de-ale lor.

Dar nu o fac orișicum. Ci admirându-mi cutiuța care e de-un mov tare plăcut. Cum s-ar zice: cutiuța are o cutiuță. Că doar fac parte din „Cutia cu gânduri”. Moșul anul ăsta a fost mai întârziat. Îl iert, că e tare simpatic. Vrea să mă îndulcească, că mi-a adus ciocolată (de mai multe feluri, să mă facă să îl îndrăgesc mai tare). Dar a vrut și să mă surprindă. Parcă știa (fără să-i fi zis vreodată) că mi-aș dori o cutiuță.

img_20161207_210256.jpg

Va deveni simbolul de bază al blogului. Pac mai scot o idee de acolo. Și iaca așa, scriu câte un articol.

Acum e goală. Dar o voi umple eu. 🙂

E abia 21:39 și eu adorm în fața laptopului. Așa că o să dau târcoale patului cât de curând.

Până atunci, vă îmbrățișez cu drag pe toți cei care mai faceți câte un pas la mine pe blog.

Și dragă moșule, știu că îmi vei citi articolul. Sper că te-am făcut să zâmbești. Și orice ar fi, ciocolata e doar a mea.

2 gânduri despre “Cutiuța s-a făcut mov și-ascultă „aproape”

Lasă un răspuns dacă dorești!

