Shuffle your mind [126]

Hello Sunday,

Acuși te duci ca să faci unei noi zile de luni. N-o aștept. Weekendul ăsta a fost prea drăguț ca să mă gândesc la ce va urma.

Am ajuns la concertul celor de la Luna Amară, așa cum îmi era planul. Din păcate locația a fost cam jalnică, pentru că cei de acolo au stat prost cu sonorizarea, chiar și cu promovarea eventului. Așa că nu s-au adunat prea mulți. Au anunțat ora 9, care din motivul ăsta se făcuse 11 jumate. Dar, chiar și așa, mi-a plăcut. Pentru că s-au străduit să cânte cât de fain au putut, în condițiile avute.

Și acum, nivelul albumelor deținute de către mine a crescut cu 1 și a devenit 4/6. 🙂

Mă bucur că am reușit să mă detașez extrem de mult (din punct de vedere al gândurilor) de job. Să nu-l mai las să îmi manipuleze starea, în weekend – timpul meu liber.

E atât de fain, să te plimbi seara prin orașul așa frumos luminat. Și mai ales, să ai alături de cine să o faci. Mici bucurii care îți fac, sufletul să vibreze tot mai mult.

Și apoi duminica, am gătit o tortilla atât de faină (am pus pe blog la un moment dat rețeta) încât am impresionat. :))

Urmând la final, o relaxare din aceea în care liniștea m-a dominat cu putere. O liniște sufletească pe care o ador.

Săptămâna asta am avut parte și de chestii nașpa. Atât de nașpa încât am izbucnit într-o zi. Dar am reușit să trec peste, pentru că știu că va urma ceva mult mai bun pentru mine. Și voi face tot posibilul să fie așa. Știu că merit și vreau să cred că am și susținerea necesară de care am nevoie.

Aleg să cred în mine și în sinceritatea vorbelor pe care le aud.

Zâmbesc. Seara mi-a fost minunată.

Cu drag,

Cutiuța cu gânduri

Atât.

+ muzică. Let’s dance a little bit.

[Ca o adăugare: am un datornic în minus. Nu, nu mi-a returnat cei 10 lei datorați de acum câțiva ani. Că de unde e acum nu mai poate da nimic înapoi. I was shocked, Acum nici nu știu ce reacție să am.]

Lasă un răspuns dacă dorești!

