Shuffle your mind [127]

127. Încă un shuffle la orizont. Penultimul din anul ăsta. Anul ăsta care acuși se duce.

 Iar eu scriu iarăși la o oră târzie.

Zilele astea m-am tot jucat cu creatul de gif-uri. Vreau să vă amuz, așa că las o mostră și pe aici cu unul funny. Nu prea mă afișez eu, dar așa în prag de final de an, fac și eu o faptă bună dacă tot sunt o întârziată.

wp-1482094594364.gif

127. Săptămâna asta a fost tare lungă. Fix așa am simțit-o. Și acum, n-aș vrea să fie iar luni.

Cu tot ce am rămas, a fost un weekend minunat. Că în rest, am adunat oboseală și muncă. Și pe astea n-are rost să le mai zic.

Cât de curând am să îmi „înmulțesc” colecția de CD-uri cu ceva super interesant. Moșu’ (adică eu) anul ăsta e darnic. 😀

wow.

Ar fi fost bun și un concediu, dar va trebui să mă mulțumesc cu zilele libere oficiale. Că în rest, acum se îngrașă porcul, nu? – iar munca e mai multă, cel mai probabil –

Dar nu mai contează. Că voi face tot posibilul ca timpul rămas liber să fie cât mai drăguț și simpatic.

Așa cum am încercat săptămâna asta și mi-a ieșit într-un fel. Cu greu, dar se poate.

Pentru că la final, noi suntem cei care contează. Și cel mai important e să apreciem lucrurile bune pe care le avem. Iar pe cele rele, să le punem  în „recycle bin” – după care să îl curățăm bine de tot.

Să apreciem îmbrățișările primite. Și dacă nu le avem, să le oferim făcând o bucurie cuiva drag.

Atât.

+ muzică. o melodie care îmi place mult.

S-aveți zâmbete pe buze, căldură în suflet și să emanați fericire. Pentru că meritați.

2 gânduri despre &8222;Shuffle your mind [127]&8221;

Lasă un răspuns dacă dorești!

