Shuffle your mind [129]

N-am stare.

Hello Sunday! Acuși te duci și eu casc întruna. Zici că n-aș fi dormit destul. Da’ am dormit, ca la un program prelungit matinal.

Se pare că nu e suficient, mai ales că trezitul nocturn, involuntar e frecvent.

Săptămâna asta a fost full of work, că nu am mai știut ce să fac prima dată. Și tot nu e mulțumitor. Aș vrea să pot să nu mă mai stresez atât de mult. Să am această putere de a trece peste, ca și când ce a fost, a fost. Da’ îi tare greu. Nu și imposibil.

Ceva gen I must do, ca ceva obligatoriu: no stress.

Sper ca așa să-mi încep ziua de luni, când alarma va suna la 5 jumate.

Și de care nu-mi va păsa.

Dar, lăsând astea la o parte, adulmec părțile frumoase … care mi-au încălzit sufletul printre atâtea înghețuri care au fost afară.

E un lucru mare să poți să vezi mai departe de toată oboseala adunată și să zâmbești clipelor pline de fericire. Să simți îmbrățișările. Simple dar puternice.

La urma urmei, așa e viața, cu bune … cu rele, dar frumoasă dacă știm să o facem să fie așa!

Noi suntem pionii care schimbăm regulile vieții noastre. Nimeni altcineva.

Și dacă vrem să schimbăm ceva la ea, să o facem de acum … nu de mâine, nu de ieri. ACUM!

Atât.

+ muzică.

14 gânduri despre “Shuffle your mind [129]

    1. Ah, da… din păcate. Câteodată și la 4, sau chiar 5 dimineața, în contextul în care la 5 jumate mă trezesc în cursul săptămânii. Și a fost o zi când am adormit înainte de 10 seara dar cum m-am tot trezit noaptea, toată ziua am fost ca o nedormită… semi zombie…
      Am să trec mâine pe la farmacie să iau tinctură de valeriană și valeriană tablete. Să iau cu vreo jumătate de oră înainte să mă pun la somn. Am citit că e foarte bună pentru asta dar și pentru alte lucruri … și în unele mă regăsesc. Sper să mă ajute! 🙂

    1. Ce drăguță poezie, am citit-o mai în noapte,
      Dar nu eram în stare să scriu niște șoapte
      În semn de mulțumire, c-ai trecut și pe la mine,
      Cu gânduri somnambule, pe care le ai la tine. 😛

Lasă un răspuns dacă dorești!

