Shuffle your mind [130]

Una din cele mai mari greșeli pe care le face un om e să aibă încredere în persoane greșite. Persoane care nu oferă nici măcar 1% reciprocitate de încredere.

Hello Sunday! Cum îmi place mie să salut. De data asta nu o să zic că e târziu. Pentru că încă nu e.

Ziua asta de duminică are o continuare, și mai sunt câteva etape ce trebuiesc trecute pentru a fi finalizată. Una din ele e o piesă de teatru la care mă voi duce. N-am mai fost de ceva timp.

Crazy week, again.

În sfârșit mi-am luat 2 zile de concediu și m-am dus să mă relaxez, departe de orașul meu.

Păcat că nu au putut fi și departe de muncă 100%, pentru că am fost „deranjată” cu micile probleme de la muncă …

 Continuarea articolului are loc după ce am fost să văd piesa de teatru.

Zilele astea libere mi-au prins extrem de bine, mai ales că am fost într-o companie extraordinară. Și cât de minunat poate fi să te bălăcești la căldură când afară ninge și e tare frig.

Zile fericite. Dar puține. Chiar și așa, au fost suficient de frumoase cât să le pun în sufletul meu, la păstrare.

De mâine o iau de la capăt cu trezitul matinal și munca. But everything will be ok, I just hope. Pot să mai sper, nu?

Și chiar dacă nu mă prea pricep la progresiile de acorduri, muzica îmi e tare dragă.

N-am să zic de celelalte zile, pentru că pur și simplu au fost un haos total …

Lasă un răspuns dacă dorești!

