Shuffle your mind [131]

Se întâmplă să fie duminică. O duminică spre final. Că nu a mai rămas prea mult din această zi.

Iar eu, aterizez pe aici, la fel de târziu, ca o rutină …

A fost o săptămână atât de plină, încât nici nu mai știu câte au mai fost. Rău e să stai prost cu memoria, nu?

Orele se scurg atât de repede. În timpul liber. Că, cât sunt la lucru, parcă sunt tot mai lungi și interminabile. Probabil din cauza volumului ridicat de muncă în care mă pierd și în fața căruia încerc să trec cu brio.

Mai dau și câte un rateu.

Să le gândesc pe toate? Să le presupun? Aruncați cu vina-n mine că nu-mi mai pasă, zău de nu.

Dar știu, timpul le va face trecute. Cândva. Mai devreme sau mai târziu.

131. Shuffle. Amestec idei ca pe un shake. Și încerc să nu mă gândesc la săptămâna care va urma. Better live the present than think at the stupid week of work. Rutină și asta.

Măcar weekendul mi-l salvez cu activități frumoase și persoane dragi alături de mine.

Chiar dacă am o febră puternică la picioare. Așa se întâmplă când mergi la sală cu cineva care e dornic să te pună la muncă. Și bine o mai face! 🙂

Și apoi zâmbete, îmbrățișări. Prezente într-o duminică liniștită.

Valeriana asta pe care o iau, în încercarea mea de a mă ajuta să dorm mai bine, mă face să fiu mult mai calmă. De asta, nici nu prea îmi vine a scrie lucruri negative la mine pe blog.

Zici că mi-ar pune vreo barieră sau m-ar face să mă împiedic.

Amuzant, nu?

Poate e mai bine așa. Măcar îmi mai anihilez (nițel) negativismul adunat în decursul săptămânii.

Tomorrow is a good day for being better. And make the things right.

Atât.

+ muzică. fără prea multă comunicare.

Lasă un răspuns dacă dorești!

