De-ar fi să fie [1]

De-ar fi să mă opresc, m-aș opri în brațele tale.

Căci ele îmi fac să dispară, toate stările amare.


Tresar, cu un zbucium ce-mi lasă urme-n suflet,

În timp ce-ți gust buzele furându-ți și-un zâmbet.


Mă vezi, așa cum nimeni altcineva nu o mai face,

Aruncându-mi toate cărțile pe masă, printre șoapte.

Azi mi-ai deschis sufletul iar, făcându-mă să simt apreciată și îndrăgită. Mulțumesc.

2 gânduri despre &8222;De-ar fi să fie [1]&8221;

  1. Buna dimineata Cristina !
    Vizita ta ma onoreaza,
    cuvintele tale ma imbarbateaza,
    inima imi salta de bucurie,
    iar de-as fi o CIOCARLIE 🙂
    spre tine as zbura,
    cu drag te-as imbratisa,
    ca pe fiica mea CRISTINA,
    ce iubeste ROMANIA 🙂
    precum isi iubeste FAMILIA !!! 🙂 🙂 🙂
    Da-mi voie sa-ti urez la randu-mi,
    bucurii si sanatate,
    sa nu stai nicand in randuri,
    daca-i vorba de dreptate !!! 🙂 🙂 🙂
    O zi frumoasa din toata ❤ iti doresc
    si pe la mine te poftesc,
    sa treci mai des,
    caci postarile tale, ma scapa de stres ! 🙂
    Cu stima,
    Aliosa 🙂

    • Bună seara, Alioșa!

      Wow, mulțumesc pentru versurile tale foarte frumoase. Trebuie să recunosc că le-am citit în pauză la lucru dar nu am apucat să îți răspund.
      Am să mai trec cu drag și pe la tine,
      Că e tare fain și bine. 🙂

      O seară minunată! ❤

Lasă un răspuns dacă dorești!

