Suspensie . . .

Distanțe scurte ne despart, să ajungem într-un punct de neuitat.

Let’s fight and make the things right!

… before it’s too late.

Cu privirea fixă, îndreptată spre tine, adulmecată de un simț profund,

Încerc să-ți înțeleg gândurile tăcute și în al tău suflet să pătrund.

Dacă ai mai deschide măcar un colț dintr-o pagină, aș putea … de-ar fi așa …


Îmi ești prezent, îmi ești și viitor … o combinație care mă face să mă simt ca un întreg.


Într-o săptămână o voi asculta live pe Tarja. Iar în această seară îmi completează gândurile.

3 gânduri despre “Suspensie . . .

  1. Buna seara Cristina !
    In 1994 i-am organizat MAJORATUL fiicei mele CRISTINA 🙂 ACASA 🙂
    iar toata seara s-a DANSAT numai pe muzica reprodusa de pe zecile de casete pe care le avea in bogata ei colectie ! 🙂 NU mai sunt sigur daca o avea si pe cea din imaginea de mai sus dar, avea o multime …
    Weekend placut ! 🙂
    Aliosa 🙂

    1. Bună seara, Alioșa!

      Ce tare. 🙂 Erau alte vremuri pe atunci și se resimțea altfel totul. Iar casetele erau baza. 🙂

      Nu e nimic că nu ai scris acolo acest comentariu. 😀

Lasă un răspuns dacă dorești!

