Cover … old memories

KHS tocmai a lansat un nou cover care m-a dus cu gândul la vremurile când ascultam muzică la casetofon. Casetele erau în vogă. Iar caseta de mai jos care datează din 1999, a fost uzată la maxim. Chiar și la zile de naștere. Că pe atunci, se sărbătorea pe acasă și cine avea casete bune, era mega tare.

img_20170126_200916.jpg

img_20170126_200943.jpg

Încă mai am casetele din copilărie. Asta pentru că, m-am asigurat să nu se mai atingă nimeni de ele. Mwhahaha! [au atentat = un eșec :))]

I want it that way, o melodie celebră a celor de la Backstreet Boys are un cover genial (chiar de are în spate o promovare a unui produs pe care oricum, nu-l găsești la noi prin supermarketuri) începând de azi.

Îmi place mai mult decât originalul, super mega cunoscut. Instrumentalul e extrem de ingenios. 🙂

Let’s remember old memories and push the „play” button.

P.S. I want it that way so much.

10 gânduri despre “Cover … old memories

    1. Și alea îs faine. Eu nu am nici un disc de vinil.
      Vai, OMG! Mor de râs. Timp de 18 ani, de când am caseta, nu mi-am dat seama că Enrique are numele scris greșit. :)))))))

  1. Buna seara Cristina !
    Eu am o multime de CASETE si DISCURI de VINILIN cu MUZICA anilor 1990-2000 cumparate de FIICA si BAIATUL meu care ACUM, nu le mai baga in seama asa ca,
    din cand in cand, le mai ascult aducandu-mi aminte de TIMPURILE cand isi SCHIMBAU casetele intrei ei precum BAIETII fotografiile cu FOTBALISTII renumiti !!! 🙂 🙂 🙂
    Acum, Nu mai sunt la moda CASETELE desi e PACAT 🙂
    caci mai usor este sa cauti pe YouTube ce-ti place 🙂
    caci, de nu ” RISTI ” 🙂

    NU castigi !!! 🙂 😦 🙂
    Weekend minunat Cristina ! 🙂
    Cu simpatie,
    Aliosa 🙂

  2. Bună seara și aici Alioșa! 🙂

    Eu nu am mai avut parte de discuri de vinil, doar de casete. Pe care încă le păstrez, deși au vrut să mi le arunce. Așa, în amintirea vechilor timpuri. Chiar și casetofonul care a fost forjat mult dar încă mai funcționează (ce calitate dom’le) după mai bine de 20 de ani. Bineînțeles, nu în parametrii lui cei mai buni dar totuși funcționează.

    Acum mă ocup de o mini colecție de CD-uri, că-mi sunt tare dragi. 😀

    Frumoasă povestioara cu copii tăi și casetele. 😀

    Așa e, totul e mult mai simplu și rapid acum. Nu mai e nevoie să înregistrăm o melodie de la radio sau TV, ca să o putem reasculta când dorim … dacă nu avem caseta cu melodia respectivă.

    Un weekend minunat, Alioșa! Și mulțumesc că ai trecut pe la mine.

    1. Cele spuse despre COPIII mei, acum PARINTI si ei de BAIETEI 🙂 🙂 🙂
      EMANUEL dupa fata CRISTINA
      http://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/13/
      si ANDREI dupa baiatul DORU
      http://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/26/
      nu-s POVESTI , ci fapte ADEVARATE iar daca ai avea vreodata ocazia sa treci prin orasul in care locuiesc, ti-as ARATA o groaza de CASETE si de DISCURI din vinilin
      pe care COPIII mei NU le-au mai dorit asa ca,
      EU le-am OPRIT cum am oprit si multe alte obiecte de-ale lor din scoala gimnaziala, liceu si facultate pe care voiau sa la ARUNCE ! 😦
      Acum ,am o camera tip MUZEU cu tot felul de OBIECTE -AMINTIRI de-ale BUNICILOR mei, PARINTILOR mei si ai sotiei, ale mele si sotiei, ale copiilor iar acum si de-ale NEPOTEILOR Emanuel italianul si Andrei romanul !!! 🙂 🙂 🙂
      Nu stiu altii cum gandesc dar pentru mine, toate acele OBIECTE inseamna mult mai mult decat valoarea lor materiala , ele sunt DOVADA VIETII mele si a FAMILIEI mele care-i mai presus de toate in economia timpului si asa de scurt pe care il traim !!! 🙂 🙂 🙂
      Pe la tine trec oricand cu mare bucurie caci imi place sa dialoghez si cu altfel de TINERI 🙂
      decat ” tinerii liberi si frumosi ” 😦 MANIPULATI , INSTIGATI si PLATITI de ONG-uri straine de NEAM si TARA care vor DESTRAMAREA ROMANIEI 😦 😦 😦
      http://aliosapopovici.wordpress.com/2017/01/27/
      In incheiere, da-mi voi ca impreuna cu urarea de WEEKEND MINUNAT 🙂
      sa-ti postezi ceva ce-ti va face VIATA mult mai frumoasa si linistita ! 🙂

      Toate cele bune, la tine sa se adune 🙂
      toate cele rele, pe cap dusmanii de NEAM si TARA ,cu ele sa se spele 😦
      Aliosa 🙂

Lasă un răspuns dacă dorești!

