„To the sea”

Un val puternic de februarie îmi atacă simțurile. Adierea vântului îmi perturbă ușor liniștea. Mă arunc în nisip și privesc luna. Pare mai frumoasă așa, când o adulmec, stând pe spate … într-o noapte puțin cam înfrigurată.

Îmi vine să îmi ridic mâinile și să o trag spre mine. Să o ating, apoi să rup bucățele din ea.

Să îi „distrug” lumina.

Iar noaptea înfrigurată să fie dominată de un întuneric apăsător.

Vreau să îi „fur” din frumusețe.

Închid ochii. Gândurile mele stau pe loc. S-au blocat undeva în depărtare. Undeva într-o lume în care visele zburdă.

Let’s drink a glass of wine and go to the sea.

When everything is empty and somehow clean.

Când liniștea e dată de adierea vântului și nu de persoanele care ocupă o plajă plină de nisip.

*acest text face parte din categoria „pură ficțiune” dar are ușoare urme de realitate prin dorințe.

Atât.

+ muzică.

Lasă un răspuns dacă dorești!

