Shuffle your mind [134]

Hello Sunday! Acuși dispari iar …

N-ar fi prea multe de zis. O săptămână plină … neliniștită, nu prea încântătoare, cu reușite puține.

Încerc să găsesc un balans, ca să reușesc să fac lucrurile să meargă în direcția potrivită.

Cuvinte puține, simțiri multe.

Nu-mi găsesc locul … totul îmi pare nepotrivit.

134. Ia să mă joc puțin cu împărțirea, adunarea, înmulțirea … ce-o ieși. Aleatoare.

134/2 = 67 (Shuffle your mind [67] – articol scris în 16 august 2015). Tare faină mai e melodia celor de la Byron.

1+3+4 = 8 (Shuffle your mind [8] – articol scris în 29 iunie 2014). O iau razna și acum.

1x3x4 = 12 (Shuffle your mind [12] – articol scris în 27 iulie 2014). Wow, nu am mai ascultat de ceva timp Hedley, nice by the way.

134-13-4-34 = 83 (Shuffle your mind [83] articol scris în 17 februarie 2016). Wow, achttps://www.youtube.com/watch?v=0feNVUwQA8Uuși e un an de când am scris articolul. Amintiri faine din Paris. Se face că fix azi, acum un an făceam cunoștință cu Parisul. Primii pași. Mi-e dor de metrourile lor. De fiecare dată când mă enervez pe tramvaiele din orașul meu (se întâmplă aproape zilnic – mai puțin atunci când nu le folosesc – mwhaha), mă gândesc la metrourile din Paris care veneau din 2 în 2 minute. Că atunci când ajungeam în stație, nu îmi făceam griji că tocmai trecuse metroul, nu fugeam după el dacă îl vedeam venind. Pur și simplu îl așteptam pe următorul.

Nu m-aș fi gândit că niște calcule matematiciene care nu aveau un scop anume, m-au dus către niște articole care să îmi trezească atâtea amintiri plăcute. Ar trebui s-o fac mai des. Am atâtea shuffle-uri, cu atât de multe amintiri.

Drept urmare, voi învârti iar maneta … și voi asculta La vie en rose.

La vie en rose … avec toi.

6 gânduri despre “Shuffle your mind [134]

  1. La mine de multe ori a fost faza gen rămâneam cu degetul pe buton și tramvaiul pleca din fața mea. Am pățit-o și după ora 6 dimineața când plec la lucru. Când tramvaiele nu circulă prea des și vatmanii sunt prea grăbiți, nu să întârzie … ci să ajungă mai repede la destinație. Se pare că vatmanii au o plăcere imensă când fac asta. O prietenă a pățit-o fix așa, dar la ușa din față. Și vatmanul i-a făcut cu mâna gen „următorul” și a plecat din stație.

    O săptămână plăcută și ție! 🙂

      1. Să nici nu întâlnești. Probabil că orașul meu e mai ciudat nițel. Dar dacă nu o pățeam de atâtea ori, aș fi zis că e o simplă întâmplare. :))
        Hmm …. nu știu. Mai dă erori wordpress se pare.

  2. Amintirile placute ne alimenteaza bucuria vietii de zi cu zi …mare inspiratie ai avut, draga Tina la invartitul manetei, piesa este minunata….e bine sa mai vedem , asa, din cand in cand, viata in roz….O zi pe placul inimii tale ! 🙂

Lasă un răspuns dacă dorești!

