Shuffle your mind [136]

E seară. E vreo 8. Duminică. Iar eu îmi relaxez picioarele după o plimbare lungă.

Săptămâna asta a fost tare simpatică, în afara orelor de muncă.

 Mi-am înfrumusețat serile colorându-le cu prezențe minunate. Făcându-le să mă facă să simt fericirea așa cum ar trebui să o simt și pe parcursul zilei.

Într-una din seri, am fost la show-ul lui Vlad Grigorescu. E câștigătorul primului sezon de la iUmor, un mentalist, iluzionist și ce-o mai fi … extraordinar. A făcut un show superb și după cum zicea și el atât la început cât și la sfârșitul show-ului, să nu oferim spoilere. :))

A meritat fiecare bănuț.

Cu siguranță voi fi la următorul show, în caz că mai trece prin orașul meu.

E seară. Deja e vreo 10. Trece timpul, trece.

Încet încet, vrem nu vrem, îmbătrânim,
Degeaba înjurăm și bombănim,
Discret, indiferentul metronom
Ne strecoară-n mână un baston…
Încet-încet, oricât de mult ne-mpotrivim,
Oricât ne-am strădui, ne rablagim,
Bilet de-ntors nu este în meniu,
Sper să-mi termin cântecelul viu…

Îmi place tare mult melodia.

Și nu, nu e din cauză că am găsit 5+ fire albe la mine în cap.

Propun să nu ajungem niște triști –
Ce-ar fi să ne comportăm de parc-am fi turiști?
Să luăm de păr destinul ăsta fatal
Și să-l transformăm într-un carnaval!

După o săptămână stresantă și obositoare … am ajuns să dorm mai mult decât aș fi crezut că pot dormi într-o singură seară spre noapte, care s-a făcut 12, ziua. Sâmbăta. Bineînțeles, cu întreruperi.

Astăzi mi-am oxigenat creierul cu o plimbare lungă prin natură, bucurându-mă de razele soarelui … ce tinde a fi primăvăratic, deși încă nu e.

Am să iau doar serile frumoase și am să le fac un locșor la mine în suflet. Să am gânduri drăguțe atunci când trec printre zile nasoale.

+ urmează să ajungă pe peretele meu:

img_20170224_183247.jpg

Nu m-am putut abține să nu îl cumpăr când l-am văzut.

+ o salată simplă și delicioasă, after gym (pește ton + ardei + brânză sărată + castravete murat + semințe de chia):

img_20170225_175435.jpg

+ chiar dacă încă nu e martie, mi-am făcut cadou un mărțișor pe care îl voi folosi oricând se poate, pentru că e broșă și e tare mișto:

img_20170226_193610.jpg

Te-aș îmbrățișa dar mi-e teamă că-ți voi frânge aripile …

Acestea fiind scrise, mă pun să mai citesc din articolele restante din feed.

Și vă urez să aveți o săptămână (cea care urmează) plină de reușite.

4 gânduri despre &8222;Shuffle your mind [136]&8221;

  1. Cât mi-a plăcut articolul, ai avut o săptămână frumoasă, chiar dacă doar serile 🙂 Îmi place și tabloul, iar salata pare delicioasă, ador tonul în salată verde cu roșii, lămâie. Și să nu mai zic de broșă 😀

Lasă un răspuns dacă dorești!

