Shuffle your mind [137]

O sută treizeci și șapte,

Imediat te dau pe spate.

Cu’n articol scris în noapte,

Cu gânduri semi uitate.

Hello Sunday! Here I come again! Iar și iar ca o moară stricată. Maybe.

Revin și eu după o săptămână plină de oboseală … în care joia seara de pe la 9 am cedat în fața somnului. Și în care sâmbăta am adăugat trezirea matinală pentru câteva ore de muncă. Ce să faci, trebuie să respect regulile jocului.

Am tot vrut să scriu dar nu am fost în stare.

Chiar și așa, printre oboseală … am reușit să adun mici bucurii. Cele care chiar contează.

Îmbrățișări calde, plimbări, teatru.

Adaug un fluturaș tare drăguț zilelor mele însorite. Pe care nu îl voi purta doar acum că e martie.

img_20170305_233240_01.jpg

Azi, am ieșit la plimbare cu unul din câinii mei dragi după o pauză lungă. Că s-a încălzit tare fain afară. Așa m-a mai alergat de bucurie.

wp-1488749462807.gif

Deci da, îi place să își bage boticul prin iarbă, care acum nu prea e. De fapt, iubește iarba. Și de fiecare dată când merg la plimbare cu ea, direcția iarba e greu de dat la o parte. :))

Sper că zilele care vor urma nu vor mai fi atât de pline de oboseală și că voi avea parte de mai multe seri dragi, pline de fericire.

Timpul tace dar încet, încet trece. Așa că, mă retrag și eu. Că iar se face 5 jumate și iar muncă. Acuși e vineri iar. :))

Atât.

+ muzică. am tot vrut să postez melodia dar nu mi s-a arătat. e tare faină.

Fluturi, fluturași … haideți de mă îmbrățișați.

9 gânduri despre “Shuffle your mind [137]

    1. Bună și ție! Mulțumesc de apreciere. O să îi spun cățelușei mele complimentul tău! Pentru asta îmi va da lăbuța. E tare drăguță când face asta. 🙂
      Din păcate, săptămâna asta e și mai horror pentru că sunt șefii cei mari în vizită și stau ore extra, aiurea.. 😔 Cu greu m-am abținut să nu arunc cu-o „bombă” pe aici pe blog. 🙃

Lasă un răspuns dacă dorești!

