A little bit „zombie”

Sunt o bucățică dintr-un zombie, în care nivelul oboselii a crescut maxim.

Toate astea din cauza jobului la care trebuie să stau ore suplimentare inutile… Au venit „the big bosses” și ei cred că ne pot juca pe degete fix cum au vor cu testele lor până seara târziu. La care eu nu am de a face … dar cu greu evadez.

Crazy week. Abia duminică pleacă. Așa că și mâine trebuie să semnăm prezența…

Câte înjurături pe ascuns și-au luat. Nu doar de la mine. Ci și de la mulți alții.

O fac intenționat.

Azi deja era ora 8 jumate trecut. Pleca o colegă cu mașina spre oraș. Am zis să merg cu ea și să nu o aștept pe cealaltă. Pe când să mă cer … mai că nu voia să mă lase. Noroc să s-a băgat colega „las-o să plece”.

După aproape 14 ore de muncă nu mai ești în stare de nimic. Nici să gândești. Nici să mai lucrezi ceva. Pur și simplu. Și să te pună să stai doar ca să fii acolo … mi se pare aberant. Extrem de aberant.

Pe mâine îmi făcusem program, pe lângă odihna de dimineață. Va trebui să îl amân pentru o oră mai târzie… Gen după ora 4.

Nu mai sunt în stare nici să scriu… de citit, ce apuc dimineața în drum spre lucru mai mult.

Sunt un „zombie” cu o răceală urâtă…

A little bit „zombie” … a little bit „sad” …

But it’s not that simple…

Cumva cumva, vor trece și orele de muncă de mâine …

Măcar, ghioceii primiți zilele trecute mă mai bucură. O surpriză extrem de plăcută. Și plină de îmbrățișări calde.

img_20170308_233538_505.jpg

They are still alive and … a little bit more happy than I am right now.

2 gânduri despre “A little bit „zombie”

Lasă un răspuns dacă dorești!

