Shuffle your mind [139]

Duminica atacă cu putere. Anunță un final de săptămână. Ce repede mai trec zilele, chiar super repede.

 Iar eu, aterizez aici … printre picuri de ploaie, chiar și soare. Uneori tăcere.

Aterizez cu zâmbet în suflet.

După o săptămână plină, obositoare … (câte nu se mai adună).

Să ajungă la finalul ei, în brațele potrivite, să știu că totul e bine.

Azi am cuvinte puține. E al 139-lea shuffle. Și cam atât.

Printre muzică.

Azi vreau să zâmbesc. Mâine la fel. Vreau ca toată săptămâna să zâmbesc. S-adun bucurii în suflet. Știu că am să fac alegerile cele mai potrivite.

Voi reuși să evadez spre mai bine. Urmând pașii viselor care mă cuprind. Nu-mi doresc multe lucruri, dar și pentru acelea pe care mi le doresc voi lupta până le voi avea.

O singură viață avem. Să facem în așa fel s-o muncim cu drag, nu doar din obligație, împărțind clipe frumoase alături de persoanele potrivite.

S-ascultăm ploaia bătând ușor în geam, printre sunetele muzicii.

Alexandrina. Mi-e dor de un concert de-al ei.

Mi-e dor de zile fără griji sau fără stres. Mi-e dor de zile senine, fără critici sau neînțelegeri.

N-am s-o iau razna, am să rămân cu picioarele pe pământ, în direcția cea mai bună.

Până și febra pe care o am, de ieri de la sală, o îndrăgesc.

Pur și simplu.

Înțelege-mă. Discută. Amalgam de încredere. E necesar.

Atât.

+ muzică. mai sus.

Lasă un răspuns dacă dorești!

