Shuffle your mind [140]

Duminică dragă, iar mă ataci? Cu ale tale clipe scurte.

Singura zi complet liberă. Că în celelalte 6 s-a adunat multă muncă, pe lângă oboseală și trezit la 5 jumate dimineața.

Adun, adun … dar de scăzut când mai scad?

Ca să reușesc să am mai multe prezențe pe aici. Mai multe zâmbete. Mai multe din fiecare …

E al 140-lea shuffle. E târziu. Același târziu care mă înconjoară.

Vreau un alt job, vreau un alt oraș, vreau căsuța mea.

Visez. Măcar atât e gratis. Și pot să visez de una singură … în „nebunia” mea.

Că poate într-o zi, va fi așa cum îmi doresc.

 

Îmbrățișări calde, îmi mai smulg câte o stare de bine.

Bucățică cu bucățică … încerc să repar lucrurile, să mă repar … ca totul să fie mai vesel, cu mai multă fericire.

Să-mi fie și diminețile vesele, nu doar unele seri. Să fie …

Cuvintele mi se îmbârligă printre degetele cu care tastez.

Totul va fi … frumos! Mă încurajez.

It’s all okay, you give me young blood
It’s coursing through my veins, it’s real love
Here inside my heart it’s crystallised
Like it’s framed in time and never tainted

 

8 gânduri despre &8222;Shuffle your mind [140]&8221;

  1. Draga Cristina !
    Ma bucur ca esti OPTIMISTA ! 🙂
    Chiar asa trebuie sa fii mereu ! 🙂
    NU te lasa coplesita indiferent de obstacolele ce apar in drumul VIETII ! 🙂
    ” O lupta-i VIATA deci, te lupta ” a spus POETUL ! 🙂
    Un sfarsit de saptamana cat mai PLACUT 🙂

    si-o luna APRILIE frumoasa, calduroasa, rodnica in toate ce vei face ! 🙂
    Aliosa 🙂

    • Mulțumesc tare frumos, dragă Alioșa! Cuvintele tale m-au făcut să zâmbesc.

      Să fie și pentru tine luna aprilie la fel de minunată cum mi-o urezi tu mie. Și optimismul … hmm, nu-l voi lăsa să plece prea mult de lângă mine. Sper că nici tu.

      🙂

Lasă un răspuns dacă dorești!

