Shuffle your mind [141]

Evoluăm. Suntem prezență printre timpi care se sfărâmă sub privirile noastre, fără ca noi să putem face ceva. Putem doar să ne bucurăm de ceea ce avem și în modul în care avem acele lucruri.

Săptămâna asta, a fost o săptămână plină de … somn. Zilele trecute, dorind să îmi fac prezența mai mult pe aici (după orele de lucru) am zis să mă odihnesc să pot face mai multe. Era vreo 8 seara iar eu, am adormit pe canapea … și n-am mai fost în stare de nimic. Istoria s-a mai repetat și în altă zi.

Eu care, abia adorm după ora 10-11.

Când îți propui să faci mai multe … zbang, planurile se fac praf.

Dar nu e nimic, îmi zic … adunasem prea multă oboseală care trebuia dată cumva la o parte.

Sper să reușesc să îmi revin săptămâna viitoare, mai în forță … că am multe absențe blogosferice. Și multe articole interesante de citit!

Până una alta, iau părțile bune din săptămâna, acelea în care nu eram la job și în care zâmbeam pătrunsă de o fericire interioară, puternică.

Serile (cele pe care nu le-am dormit) și weekend-ul care s-a dovedit a fi o reușită.

Astfel că, voi începe săptămâna liniștită fără prea multe griji! Sper să rămână așa mai mult timp, nu doar începutul ei.

Adun îmbrățișări … scad supărări … împart zâmbete și … înmulțesc bucuriile. E un rezultat frumos, tare tare frumos și vesel.

Visele mele mai fac un pas în față. Și aleg calea potrivită, cuprinzând mâinile care mă fac să continui tot mai mult … alături de care sunt sigură că nu voi da greș.

Hârtii, acte, importuri, exporturi, comenzi și altele ce-or mai fi, le dau la o parte … și adulmec gustul vieții fix așa cum e acum pentru mine: dulce, presărată cu un miros îmbietor de trandafiri.

Vreau să fiu și să cred că sunt optimistă. Doar așa pot umple de fiecare dată paharul care pare a fi pe jumătate gol.

Atât.

+ muzică. O nouă melodie de la London Grammar care e tare faină.

P.S. Hai și dansează pe ritmul soarelui care e tot mai prezent, mai vesel, mai frumos.

 

Lasă un răspuns dacă dorești!

