7 ani! :)

Bună tuturor!

Astăzi este o zi specială pentru mine, cât și pentru blog.

De ce?

Pentru că azi se împlinesc 7 ani de când am scris primul articol pe vechiul blog de pe ucoz. Și în fiecare an, sărbătoresc printr-un articol special. Așa cum e și acesta.

7 ani în care am evoluat extraordinar de mult, așa cum nu aș fi crezut că voi reuși vreodată.

7 ani în care nu m-am dat bătută și nu am renunțat deși lucrurile nu mergeau bine.

7 ani de speranță.

7 ani de gânduri, idei, poezie, muzică și mai puțin povești.

7 ani în care am așternut cuvinte în acest mediu virtual.

7 ani care au trecut parcă mult prea repede.

7 ani de vise, dorințe.

7 ani în care am îndrăznit să aspir la fericire, pe care într-un final am găsit-o.

7 ani în care am fost aceeași eu și-n care am tot făcut schimbări.

7 ani în care s-au întâmplat atât de multe.

7 ani – vârsta potrivită pentru clasa I.

7 ani fără ghinioane, dar cu momente mai puțin bune.

7 ani în care am organizat 4 concursuri.

Și-n care am dat-o în bară cu cel de-al 4-lea de anul trecut. Sper să rezolv într-un final problema.

Anul ăsta, n-am mai avut nimic … doar multe absențe. Și-mi pare atât de rău. Mă voi redresa … lăsând oboseala și dezamăgirile muncii deoparte.

7 ani cu Katie Melua, poate și mai mulți.

Și respect o oarecare rutină, recomandând o melodie de-a ei. Pentru că e pur și simplu minunată.

 

Azi e mai puțin despre mine. Azi e despre blog.

Mulțumesc tuturor celor mi-au fost alături pe parcursul acestor ani. Îmi sunteți toți dragi.

Zâmbete, veselie … pentru un nou an mai bun, mai frumos și cu mai multe prezențe!

Dorințe împlinite și vise pictate în culori vii.

Sunt eu, aceeași eu care a avut multe nesiguranțe și care acum dorește să fie cât mai optimistă.

🙂

Bonus: Interviu de nota „5” avec T care datează din 2015.

 

20 de gânduri despre “7 ani! :)

    1. Mulțumesc frumos, draga mea! Eh, cel de pe wordpress nu chiar. E abia din 2013 (acușica o să facă 5 anișori) dar sunt 7 ani de când scriu în online (iar începutul l-am avut în 2010 pe blogul de pe ucoz). Încetuț, vreau să termin de copiat (manual) toate articolele de pe celălalt blog. Să fie toate la un loc. 😀

        1. Pentru mine personal, categoric da. Nu am câștigat nimic bănesc din blog și nici nu mi-am propus asta. Știu, ar fi fost super să se întâmple, dar eu sunt la un nivel în care doar scriu și atât. Iar beneficiul cel mai mare e că pot lăsa bucăți din mine prin cuvinte. Comunitatea, cititorii … înseamnă mult pentru mine și fără ei, poate nici nu mi-aș mai lăsa urma pe aici…
          Dacă aș scrie doar pentru alții, fără să am vreo plăcere în asta, după părerea mea aș face-o degeaba. 🙂

  1. La Multi Ani Blogului Tau Cristina ! 🙂
    Al meu este un pic mai ” batraior ” 🙂
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2009/03/25/
    Din toata ❤ iti urez la cat mai multe POSTARI, vizitatoare si felicitari
    si la cat mai multi vizitatori ce musai tre'sa vina uneori
    si cu cate un buchet mare de FLORI ! 🙂
    Eu voi reveni imediat
    ca de-acasa am plecat,
    fara BANI la mine
    sa cumpar FLORI pentru TINE ! 🙂
    Cu drag,
    Aliosa 🙂 ❤ 🙂

    1. PS ! 🙂
      Gata, am revenit si nu oricum ci cu
      „Regina Florilor ” 🙂
      cu tot neamul ORHIDEELOR 🙂 🙂 🙂

      pe care o am si eu in casuta mea de vis ! 🙂
      O zi superba ! 🙂
      Aliosa 🙂

Lasă un răspuns dacă dorești!

