Clătite cu-o inspirație matinală

După o săptămână full of work (mai ales joi… am plecat la 6 dimineața spre lucru și am ajuns la 10 seara – și asta ca să pot fi liberă și vineri) am decis să îmi fac o poftă pe care o aveam de câteva zile bune (de când văzusem o rețetă într-un clipuleț – pe care de data asta l-am salvat).

Pentru că e simplă, sănătoasă și delicioasă, m-am gândit să o împărtășesc și cu voi!

Sursa: Buzzfeed

Eu am încercat prima variantă.

Ingrediente: 2 banane decojite, 2 ouă, esență de vanilie, jumătate de cană de fulgi de ovăz, 1 linguriță de scorțișoară

Se zdobesc bananele după care se amestecă cu ouăle. Se adaugă esența de vanilie, fulgii de ovăz, scorțișoara.

Din această compoziție vor ieși vreo 4-5 mini clătite, care se prăjesc în foarte puțin ulei în tigaie (eu am pus fără ulei … c-am crezut că e tigaia minune dar s-a lipit, de asta una din ele e mărunțită).

Se ornează cu banană, nucă și sirop de arțar (cum eu încă nu am în bucătărie așa ceva, am pus miere).

Rezultatul? Voila:

Un mic dejun delicios și sănătos, pe care îl voi face și mâine dimineață și îl voi acompania alături de un cappuccino (pentru că eu de sărbători nu mănânc mai mult, nu fac abuz și nu renunț la măncărurile cât de cât sănătoase pe care le consum uneori – ar trebui mai des!)

Sunt curioasă și de celelalte rețete, dar momentan mă rezum la aceasta.

Astăzi m-am simțit inspirată să vă arăt ce am mai gătit (deși arăt asta mai rar pe blog) și vă urez să aveți poftă bună dacă vă hotărâți să vă faceți un astfel de mic dejun.

Atât pentru azi. Revin mâine cu un nou shuffle!

+ muzică.

6 gânduri despre “Clătite cu-o inspirație matinală

Lasă un răspuns dacă dorești!

