Shuffle your mind [145]

Duminică. Here I come again.

Și da, urmează luni … dar, urmează o zi de luni plină de libertate.

Săptămâna asta a fost puțin stresantă dar și simpatică și drăguță.

Cu îmbrățișări, chinese food și câteva noi achiziții.

Marți, am fost la Cărturești după un CD cu muzică (printre singurele locuri unde se mai găsesc CD-uri la mine în oraș) și m-am pricopsit și cu o carte datorită căreia mi-am făcut „Buletin de Cărturești” (să pot să o cumpăr la reducere).

 

 

 

 

 

 

 

 

L-am ascultat deja de câteva ori la mini sistem și e tare fain. O formație românească care sună bine de tot.

Știam că citisem ceva despre carte pe blogul Illusion’s Street acum ceva timp și că merită cumpărată. Astăzi am terminat-o de citit și am și văzut animația făcută după carte. A fost realizată tot de Mathias Malzieu, autorul cărții. Nu a fost chiar ca în carte, dar a fost drăguț. Iar autorul, cântă bine.

Acum, că am prins ritmul … poate voi acapara o altă carte din bibliotecă că mai am niște restanțe (cărți începute).

Până una alta, mai adaug două plimbări (dintre care una e de azi) cu pofticioasa Alma.

Cățelușa mea dragă care sare de bucurie când vede că va fi scoasă la plimbare. Și pe care am răsplătit-o că a fost cumințică pe drum.(cât de cât, că tare mult îi mai place să își bage nasul unde nu trebuie … prin iarbă).

Well, lucrurile frumoase sunt cele mărunte … fără prea multe complicații. Ca și ascultarea unui CD cu muzică, în brațele potrivite.

Și încă ceva, nu renunț la ceea ce am deja și mă face fericită pentru niște amintiri din trecut uitate. Prezentul e cel care contează. Și viitorul pe care mi-l creez eu.

Atât.

+ muzică mai sus.

Vă urez să aveți o săptămână minunată.

P.S. Am ales doar părțile bune din săptămână, sperând că urmele umflăturii de pe fața mea vor dispărea curând … după tratamentul ăsta pe care îl iau.

 

 

Lasă un răspuns dacă dorești!

