Lucky … there is something inside

War inside my mind, behind my eyes, is coming down
For the thousand time, I feel too numb, to even mind

Dau pe replay melodii de la Aurora, oprindu-mă la melodia „Lucky” care mă face să spun și eu:

And I feel the light for the very first time
Not anybody knows that I am lucky to be alive

There is something inside, continuarea mea personală … îmi atinge gândurile iar.

Zbucium în suflet … în trăi, prezent … viitor. Nu mai încercați să-mi decideți acțiunile dintr-un viitor posibil. N-o să-mi trăiți viața niciodată.

But, just so you know… „I am lucky to be alive”.

Lasă un răspuns dacă dorești!

