Shuffle your mind [150]

Hello Sunday! Sunny Sunday!

Se anunță a fi 2 zile minunate (fiind și ziua de mâine liberă). Mult soare, multă apă, fericire…

Mă și mir că am avut parte de liber de joi (inclusiv).

Nu e nici 8 dimineața, dar eu sunt foarte harnică … pentru că nu vreau să îmi ratez prezența „duminicală”.

Dar, vă spun așa: de la prea multă muncă o poți lua razna. De asta e bine venită pauza.

Să vă zic un început de a o lua razna?

Zilele trecute (adicătelea vineri, dacă nu mă lasă memoria), dimineața, am vrut să îmi fac și de mâncare și o cafea 4 în 1 la plic. Pregătisem blender-ul, am început să pun căpșuni (pe care le-am combinat cu fulgi de ovăz, sirop de arțar, semințe de chia). Între timp se încălzise și apa pusă pe foc. Am luat plicul de cafea și în loc să îl torn în cană, căpșunile mele s-au transformat instat în căpșuni a la cafe.

Când mi-am dat seama, deja fapta era consumată. Dar am salvat eu ce am putut, și nu a ieșit nici budincă de căpșuni cu aromă de cafea și nici cafea cu gust de căpșuni. Dacă se întâmpla asta, era tragică situația.

Și acum o fază amuzantă de aseară. Am fost până la supermarket și la întoarcere, cum să o iau spre direcția casei mele, aud niște sunete din spate mai ciudate. Mă întorc, un domn mai înaintat în vârstă era pe o bicicletă și făcea ca și când m-ar pupa. Mă gândeam, ce a pățit și ăsta, de parcă n-ar mai fi văzut pe vreuna în fustă pe căldura asta sufocantă… După nici 30 de secunde se aude un buf. Avea pe bicicletă două sticle de apă ori la 5 litrii ori la 6 litrii… iar una din ele căzuse (era bine dacă se și spărgea, dar să nu fiu chiar așa rea). Păi normal, dacă nu ești atent la drum … și dai cu bicicleta în stâlp.

În viață, mai dai cu capul … mai te trezești la realitate. Dar cel mai important: sunt și zile frumoase printre picuri de stres și oboseală.

Acum a trecut bine de 9 jumate, dar tot dimineață e. Frumos …

Hai să zâmbim.

E un shuffle cu număr rotund… 150.

Atât.

+ muzică. dată pe repeat.

2 gânduri despre “Shuffle your mind [150]

Lasă un răspuns dacă dorești!

