Shuffle your mind [152]

Hello Sunday! Here I come again.

Așa, ca de final de săptămână … dacă tot nu am prea reușit să îmi fac prezența pe aici în timpul săptămânii. Dar, oricând se poate recupera.

O săptămână cu părți rele, dar și bune. Că a început Teatrul de vară … și în fiecare miercuri, voi putea câte un spectacol fain, gratis. Și e fain, mai ales că va veni mai mult teatre de la București. Cu ocazia asta, îmi recuperez restanțele pe care le-am avut la teatru în ultima perioadă.

Mai trebuie să ne și relaxăm, să ieșim, să ne plimbăm. Mișcarea e foarte importantă.

Chiar dacă, vremea ne mai joacă și feste. Că pe când vine liberul, se face mai urât. Trebuie să vedem partea bună: cea în care there is no job.

Încerc cât mai mult să nu mă mai stresez pentru el. Ce-o fi o fi, că doar nu e un capăt de țară. Și probleme pot fi sau sunt, peste tot. 

Câteodată se întâmplă să vrei să faci o surpriză, crezând că va fi una super plăcută. Dar, se pare că lucrurile nu sunt într-un final așa cum se doresc sau par a fi la început. Mă enervează că reacțiile mele impulsive dau greș în modul ăsta. Și bucuria pe care o am atunci când fac „surpriza”, se face praf în doar câteva zile (cel mult).

Mă consolez cu ideea că poate alte mici surprize făcute săptămâna asta, au fost mai ok.

Nu putem fi perfecți. O mai dăm și în bară.

Totul trece … timpul trece … și lucrurile vor fi mai bune, într-un viitor, poate chiar apropiat.

Lucrurile trebuie să se schimbe. Chiar trebuie. Mai ales cele în care nu ne mai prea regăsim.

 

Să facem din zilele săptămânii, niște zile mai plăcute … și nu doar seara, ci și în timpul zilei.

Să putem să nu punem atât de multe lucruri negative la suflet. Să ne facem că nu auzim când ni se spune să tăcem.

Să putem fi noi chiar dacă altora, poate nu le convine modul ăsta de a fi.

Să acceptăm că nu putem fi așa cum alții și-ar dori să ne schimbăm. Să ne accepte și ei, scurt și la subiect.

 

Hai să zâmbim, să ne aruncăm în brațele potrivite … să dăm drumul la muzică.

E târziu … dar ce mai contează?

Oh I don’t know the way behind it
We’re always searching around to find it
But I promise to catch you
Whenever you’re looking

 

 

 

 

Lasă un răspuns dacă dorești!

