Shuffle your mind [154]

Se face că e iar duminică. Ironia sorții sau o pură întâmplare?

De fapt, prezent.

Tic-tac, se aud sunete din depărtare.

Am dat drumul la muzică, replay … again and again.

Chiar merită să facă parte din categoria celor de la Radio Guerrilla (Muzici de rămas în cap). Mi-a rămas în cap și nu mă mai pot sătura.

Săptămâna asta a fost și cald, și mai puțin cald. A oscilat între bine și rău.

Mai un pahar de vin, mai câte o plimbare. Mai câte un zâmbet, mai câte o oboseală.

Dar cel mai important, e că am lăsat câteva urme de fericire prin suflețelul meu. Vreau să cred că vor fi tot mai multe.

Că vor fi și zilele de lucru mai plăcute … că nu voi mai alerga dimineața să ajung într-un loc în care nu mă bucur să fiu.

Suntem de-aici, ba suntem de nicaieri
Suntem azi si suntem tot ce-am fost ieri
E plin de capcane si zile banale
Ce lipsa de azi si cum se simte cand cazi

* versuri din melodia de mai sus

Câteodată mai apare și curcubeul.

inegalități conflictuale de pe acoperișul casei în timp ce priveam curcubeul.

Pot spune că, concediul meu din septembrie va fi un concediu fericit. Știu asta de pe acum, e totul organizat … un vis devenit realitate.

 

Dar hei, take my hand … și voi știi că totul va fi bine! Cel mai bine! Suntem în direcția potrivită.

154. Shuffle. Atât.

+ muzică.

 

Lasă un răspuns dacă dorești!

