Shuffle 🔀 your mind [158]

Hello world! Duminica își aruncă iar săgețile spre mine cu putere.

Soare, cald și o săptămână nebună în care am tot alergat printre timp … liber.

Începusem articolul pe telefon, unde mi-a venit ideea cu emoticonul shuffle-ului: să-l inserez în titlu.

Arată destul de interesant. 🙂

Dacă tot am revenit pe laptop cu continuarea lui, am aruncat un ochi la comentariile spam. Am și eu un articol cu titlul în engleză și am zeci de comentarii spam la el pe care evident că nu le aprob. Sunt mai multe comentarii de genul ăla decât vizualizări. Și mno… Chestia îi că m-a amuzat unul. Scurt și la milioane de km depărtare de subiect. „Thanks for sharing your thoughts about shoes. Regards

Articolul: Do one thing every day that scares you.

Numai papuci n-am pe acolo. :))

Dar fie, fiecare gând care mă duce la acel articol e bine venit. O astfel de motivare e necesară oricând.

Zile pline, de muncă … puțină libertate, plimbări, îmbrățișări și nițică odihnă acum de sfârșit de săptămână.

Pe plaja unui lac, într-o companie minunată. Chiar dacă apa a fost mai rece, îmbrățișările au fost fierbinți. La fel ca soarele ce-și lăsa urmele peste tot.

Oh, tu odihnă …

Zburd printre cuvinte, adun absențe … oare mai trec anul cu brio?

Oh, tu durere de cap … mai dispari că deja devii enervantă.

Mai câteva zile și … calendarul o ia razna. Noroc că, încă nu schimb prefixul. Dar și când va fi să fie … nici nu vreau să mă gândesc.

Mă opresc aici cu o mare speranță la zile mai bune. Va fi să fie.

Shuffle. 158. 1+5+8=14=1+4= 5

Uff, în sfârșit o notă de trecere.

Atât.

+ muzică.

+ câteva versuri din melodie.

Dintre toți cei prezenți
Doar nebunii iubesc, doar ei
Doar ei găsesc o poartă în timp
Și dintre cei ce-au trecut
Doar nebunii au știut
Ieșirea ascunsă din labirint

Sunt eu oare o nebună ?

Lasă un răspuns dacă dorești!

