Shuffle 🔀 your mind [159]

Hello Sunday!

Căldură peste tot, acum seara o semi ploaie ce mai lasă urme de răcoare. Măcar puțin. Că m-am săturat de cele peste 30 de grade din camera mea și cele 39 de afară.

Căldura asta îți lasă o stare de n-ai chef de nimic. Și atunci, timpul se fărâmă în bucăți.

Totul e repetitiv, somnul prost … trezitul aiurea. Iar rutina, e jalnică.

Geamul deschis, cu laptopul în fața lui, adulmec vântul care îmi bate în față. O adevărată plăcere!

Arunc câte un gând la săptămâna asta și e mai mult o săptămână neînțeleasă. În care eu m-am și regăsit și nu prea.

159. El al 159-lea shuffle. Încă unul care trece.

Încă o duminică care s-a dus.

Dar, măcar am avut parte de câteva surprize frumoase. Cele pe care le voi păstra în suflet că-mi sunt dragi și merită.

Doar o dată în an, pot da vina uitatului pe seama „îmbătrânitului”.

In this life you need to fight all by your self in order to get what you want.

Banii vin și pleacă, nu rămân o eternitate cu noi.

Și mai ales, nu trebuie să-i lăsăm să ne conducă viețile.

Fericirea noastră nu stă în mâinile lor.

Hai să dăm startul unei noi săptămâni, e momentul să scrijelim noi amintiri și dorințe știute doar de noi.

Atât.

+ muzică mai sus.

P.S. Mi-a plăcut mult emoticonul shuffle-ului pe care l-am pus data trecută, așa că i-am dat și acum un copy/paste.

Lasă un răspuns dacă dorești!

