Covers

Mă deghizez în zâmbete, lăsând aparențe să mă înconjoare.

You don’t have to know how I feel.

Am buzele petcetluite, pline de tăcere.

Deși îmi vine să strig, lipsită de putere.

Se învârt atâtea în jurul meu, cad picuri pe sufletul meu.

It seems like there is no good future ahead.

Ceva … ceva totuși se va schimba. Radical de n luate câte z.

Atât. + 2 cover-uri care îmi plac mult. Atât de mult că nici nu-mi pasă de melodiile originale.

2 gânduri despre &8222;Covers&8221;

Lasă un răspuns dacă dorești!

