Shuffle 🔀 your mind [160]

Dragă duminică,

Oricâte planuri zic că nu-mi mai fac,

Mă enervez când îmi sunt date peste cap.

Ce să fac? Încerc să mă mulțumesc cu puținul pe care nu-l mai am. Îmi spun de atâtea ori: „no more plans” și degeaba. Nu mă învăț minte. Poate poate, într-o dată viitoare va fi altfel. Deși știu că nu va fi…

Internetul m-a lăsat la greu, cel principal de la modem, Wi-Fi … Așa că folosesc internetul de pe telefon, măcar cei portocalii nu mă lasă la greu. Deși, nu e la fel de comod să scrii de pe telefon. Și nu pot apăsa Alt+Shift+J să îmi fac textul Justify..

Pe când să mă chinui serios de pe telefon, într-un final… un Troubleshooting făcut din setări, a salvat internetul. Trăiască Windows 10… că e prea deștept. Măcar când trebuie să fie.

Săptămâna asta, full of work… crazy work. Și câteva seri drăguțe. La care adaug:

Vin alb demidulce cu puțin sifon. O aromă tare faină. Într-un loc drăguț, alături de o persoană specială.

Lucrurile mărunte fac totul pentru fericire…

Weekend-ul a fost puțin trist și cu un eșec la pachet, planurile prăfuite. Dar, e bine că urmează 2 zile pline de libertate, pe care sper să nu le ratez aiurea.

Eu personal, nu sunt de acord cu unele obiceiuri create de oameni și atât. Mai mult de atât, îmi este greu să îmi expun punctul ăsta de vedere pentru că sunt atacată de cei care cred în obiceiurile respective. Chiar atât de greu e să înțelegi că nu pot fi toți de acord cu anumite idei? Și dacă nu sunt de acord, nu înseamnă că nu au dreptate. Nimeni nu deține dreptatea absolută… de ce ai deține-o tu?

Ideologiile astea, părerile proprii care se doresc impuse altora nu sunt de bun augur. Sunt mai mult enervante care nu duc la ceva bun… Și totuși … nu prea pot să tac.

Aștept zilele frumoase cu atâta ardoare … încât aș vrea să scap de tot negrul purtat … și să mă colorez.

Înghit în sec, oftez … și-mi imaginez îmbrățișări calde.

Atât.

+ muzică.

 

 

2 gânduri despre “Shuffle 🔀 your mind [160]

Lasă un răspuns dacă dorești!

