Shuffle 🔀 your mind [161]

Hello Sunday! Rainy day …

Aș putea foarte bine să dau un copy/paste de la articolul anterior.

Oricâte planuri zic că nu-mi mai fac,

Mă enervez când îmi sunt date peste cap.

Pentru că duminica, mai mereu se întâmplă așa … ca și astăzi de altfel.

Săptămână semi-scurtă … cu niște zile libere. Soare, puțină bălăceală. Și apoi … fără drag și fără spor, ancorată în cele 3 zile de muncă. Presărate pe alocuri cu seri frumoase.

Sunt zilele orașului meu, sunt și chestii ok și chestii nu prea ok… Mai un târg vintage de unde am și luat ceva tare drăguț.

Pentru început un el și o ea, de pe acolo…

E romantic, cu lumini în spate, drăguț … ce să mai zici. Și ea, tace întruna. (asta e o glumă)

Și, ce mi-am luat eu: un lănțișor și o broșă, vintage. Îmi plac tare mult.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Deschid cutia cu gânduri, aleg îmbrățișările de acolo, momentele frumoase și apoi, dau drumul la muzică.

Îmi place sound-ul, chiar dacă e prima dată când ascult formația (adică azi).

Well, acestea fiind spuse, shuffle… 161.

Urmează o nouă săptămână. Cu mai puțin liber. Dar, păstrez amintirile frumoase din săptămâna asta fix acolo unde trebuie.

 

 

 

 

 

 

 

2 gânduri despre “Shuffle 🔀 your mind [161]

Lasă un răspuns dacă dorești!

