Shuffle 🔀 your mind [163]

Hello almost ex Sunday!

Bine ai venit, ce repede ai plecat.

Săptămâna asta a trecut atât de repede… și a fost atât de plină. Zilele sunt tot mai pline, dar acuși urmează un concediu bine meritat… Nu am mai avut 2 săptămâni de concediu, legate așa… din 2014 oare? Așa se întâmplă când tot schimbi pe locuri de muncă înainte să înceapă vara…

Dar totul e ok, va fi ok.

Pot spera, nimic nu-mi stă în calea speranței.

Am fost după multe absențe… la sală. Îmi doresc să ajung mai des. De-ar fi să fie așa. Ce bine-ar mai fi.

Plănuiesc o serie de articole denumită „Colecția mea muzicală de CD-uri” cât de curând. Sunt 40+ și mi-ar plăcea să le includ pe aici pe blog. Sper că e o idee ok care să fie plăcută cititului + auzului.

Până una alta, plecatul de vineri mai devreme de la job (involuntar, dar mi-a căzut tare bine) a dus la o bălăceală faină la un aquapark din Ungaria [ciudat e că deși eu le vorbesc în engleză, își dau seama că sunt româncă și mă iau cu româna … cum se poate așa ceva? Cum să nu mi se vorbească în ungurește? – asta făcând referire la mega scandalul cu tipa de nu a vrut să servească „mici” deși au fost ceruți în română, în România. Zona fiind plină de unguri … se cere să se vorbească ungurește. Dar la ei în țară e ok să vorbești în română.].

Dar nu zic mai multe, că nu urmăresc știrile … și am citit/văzut doar printre picături, una alta pe net.

Tocmai mi s-a făcut faza cu o cazare de-o noapte din România (era în drumul meu spre mare și am zis să poposim o noapte pe undeva să nu ajungem obosiți). Deși am rezervat în 2 iulie, am confirmarea pe booking.com se pare că nu e suficient. Am primit un mail de la cazare: „Hello.
We have received double reservation and we can not accommodate you on 08-09/09/2017. Sorry for inconvenience.”

Penibil. Am să îi reclam la booking, poate rezolv ceva … deși mai sunt doar 5 zile până la cazarea respectivă.

F-U-C-K IT!

Hai să dau drumul la îmbrățișări și muzică.

Tu … ploaie fără nori, spre mine încet cobori …

. . .

Vino în picături …

Lasă un răspuns dacă dorești!

