Shuffle 🔀 your mind [164]

Hello Sunday! De asta asta de la mare, dintr-un concediu bine meritat! ❤ Chiar dacă e septembrie, e un soare puternic și e foarte cald. Excelent pentru a face cunoștință cu marea și valurile ei, pentru a doua oară în viața mea. Chiar dacă e aceeași mare, acum o privesc dintr-o altă țară, nu din țara mea. Și e mult mai ok așa.

Săptămâna asta, nu am prea lucrat-o, pentru că am pus piciorul în prag și mi-am început concediul de miercuri. Să pot să merg la doctor 😷 cu analizele… Să-mi primesc tratamentul nemulțumită… Speram totuși să nu am nimic. Dar, asta e. Cu atât mai bine că vor trece durerile de cap și stările de somnolență persistente.

Deci și prin urmare, folosesc telefonul pentru a scrie un articol duminical pe care nu doresc să-l ratez.

E atât de bine să fii în concediu după atâta timp. Simt că e de vis. Un vis frumos devenit realitate.

Zâmbete, soare, căldură, mare, veselie, odihnă, stare de bine… Toate alături de o persoană dragă mie. 🍯 (ca un borcan cu miere)

[Pe telefon am tot felul de emoticoane care îmi apar ca sugestii la cuvintele scrise.]

Acum, ziua nu e sfârșită. Așa că, o plimbare va fi destinația.

[continuarea articolului are loc după plimbare]

Marea, seara.

Două ceainice gigant, se iubeau.

Prin port ⚓

Plus, niște sunete scurte…

Iar muzica, o melodie care se potrivește de minune și îmi place mult, chiar dacă e mai „veche”.

Lasă un răspuns dacă dorești!

